فرزند برنده بخت‌آزمایی ساعاتی پس از این اعلام این خبر، از سرطان نجات یافت

آلیسون مک‌دونالد می‌گوید: «این شگفت‌انگیزترین احساسی است که تابحال داشته‌ام»

این خانواده می‌گویند نمی‌توانند باور کنند که تا این حد خوش‌شانس هستند - PA-IMAGES/Lottery winners

شخصی که در بخت‌آزمایی دو میلیون پوند برنده شده، توصیف می‌کند که چگونه سه روز پس از آن با شنیدن خبر نجات یافتن پسر نوجوان‌شان از سرطان، جشن واقعی آنها شروع شده است.

در ماه مه 2019، پزشکان تشخیص دادند که هیچ نشانه‌ای از بیماری لنفوم هاجکین در ایوان مک‌دونالد 15 ساله باقی نمانده است. این بیماری نوعی سرطان است که در سیستم لنفاوی - که بخشی از سیستم ایمنی است - ایجاد می‌شود.

سال گذشته، ایوان برای معالجه این بیماری که می‌تواند مرگبار باشد تحت شیمی‌درمانی قرار گرفت و 72 ساعت پس از آنکه اعلام شد که پدر و مادرش، جان و آلیسون، در بخت‌آزمایی برنده شده‌اند، پزشکان اعلام کردند که بدن او از سرطان پاک شده است.

این خانواده می‌گویند نمی‌توانند باور کنند که تا این حد خوش‌شانس هستند. جان، پدر 62 ساله این نوجوان، می‌گوید: «انگار همه رویاهای زندگی‌مان به واقعیت پیوسته. چه آغاز بی‌نظیری برای سال 2020!»

جان و آلیسون 18 دسامبر متوجه شدند که شماره بخت‌آزمایی آنها با شماره اعلام‌شده یکی است و برنده جایزه هفت رقمی شده‌اند.

جان افزود: «همه این رویا را دارند که در ایام کریسمس برنده لاتاری شوند و می‌گویند اتفاق شگفت‌انگیزی است. من و آلیسون هرگز فکر نمی‌کردیم چنین چیزی برای ما اتفاق بیفتد – اما افتاد. و این که بعد به ما اطلاع دادند که طبق آخرین اسکن‌ها بدن ایوان از سلول‌های سرطانی پاک شده است حیرت‌آور بود.»

آلیسون در وصف این لحظه گفت: «این شگفت‌انگیزترین احساسی است که تابه‌حال داشته‌ام.»

این زوج اهل شهر استاکتون-آن-تیز در انگلستان پس از برنده شدن این مبلغ، درخواست استعفای خود را به کارفرماهایشان دادند.

جان، که قبلا نگهبان امنیتی بوده است، در محل کار متوجه شد که برنده شده است. او می‌گوید: «گشت‌های روزانه‌ام را انجام داده بودم، نشسته بودم و داشتم چاییمی‌نوشیدم که یادم آمد بلیت بخت‌آزمایی‌ام را چک نکرده‌ام. بعد از بررسی متوجه شدم که دو شماره من با شماره‌های اعلام‌شده یکسان است. پیش خودم گفتم معرکه‌ست! این یعنی من در بخت‌آزمایی برنده شده‌ام.»

او در ادامه گفت: «بعد دیدم که سه شماره با هم یکسان‌اند و بی‌نهایت خوشحال شدم – پیش خودم گفتم این آخر هفته اعضای خانواده می‌توانیم با هم لحظات شادی داشته باشیم. اما در حالی که داشتم شماره‌ها را بررسی می‌کنم متوجه شدم که همه شش شماره با شماره‌های اعلام‌شده یکی هستند. کاملا شوکه شده بودم. در حالی که پاهایم می‌لرزیدند با مرکز بخت‌آزمایی تماس گرفتم تا بررسی کنم و مطمئن شوم چیزی که می‌بینم درست است. وقتی که آنها تأیید کردند نمی‌توانستم باور کنم.»

جان و آلیسون خرید یک خانه جدید و باغ را در صدر فهرست خرید خود قرار داده‌اند. همچنین سفر از اولویت‌های آنهاست.

جان و آلیسون بلیت خود را در شهر استاکتون-آن-تیز در انگلستان خریدند. شماره‌های خوش‌شانسی آنها عبارت بودند از: 13، 15، 36، 44، 50 و 56.

© The Independent

بیشتر از زندگی