آریانا گرانده حین اعتراف به تزریق «حجم عظیمی» از فیلر لب اشکش درآمد

گرانده گفت زیبایی و آرایش برای او سال‌ها «به معنای پنهان شدن بود»‏

آریانا گرانده  به تازگی از همسرش دالتون گومز که در مه ۲۰۲۱، ازدواج کرده بودند جدا شد-instagram/ARIANA GRANDE

آریانا گرانده وقتی از تجربه‌اش در تزریق بوتاکس و اینکه چرا دیگر از آن استفاده نمی‌کند صحبت می‌کرد، اشکش جاری شد.

این خواننده پاپ در ویدیویی در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) که برای کانال یوتیوب مجله ووگ ضبط کرده بود، ضمن آرایش کردن جلوی دوربین، درباره رمز و رازهای زیبایی‌اش صحبت می‌کرد. او وقتی‌ گفت دیگر نیازی به استفاده از مواد تزریقی آرایشی ندارد، بسیار احساساتی شد.

بنیان‌گذار ۳۰ ساله آر.ایی‌.ام بیوتی پیش از اینکه رژ لب بزند گفت: «همان‌طور که لب‌هایم را ماتیک می‌زنم با صداقت و شفافیت کامل [می‌گویم] به‌عنوان فردی [از دنیای محصولات] زیبایی [...] سال‌ها مقدار زیادی فیلر لب و بوتاکس زده‌ام. در سال ۲۰۱۸ این کار را متوقف کردم، چون احساس کردم خیلی زیادی است. می‌دانید [...] احساس می‌کردم پنهان شده‌ام».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ادامه، در حالی‌ که اشک‌های آریانا جاری شده بود، گفت که فکر نمی‌کرده احساساتی شود و توضیح داد که زیبایی و آرایش برای او سال‌ها «به معنای پنهان شدن بود».

او گفت با توجه به اینکه از سن پایین شروع به اجرا در انظار عمومی کرده و مجبور بوده است با نظرهای مردم مواجه شود، زیبایی‌شناسی‌اش طی سال‌ها بهتر و تعدیل شده است.

گرانده در ویدیوی ووگ توضیح داد: «در سن پایین، قرار گرفتن در معرض نظرهای فراوان، و به‌خصوص زمانی که مردم حرف‌هایی در مورد ظاهر و این‌ جور چیزهای شما برای گفتن دارند، واقعا دشوار است بدانید چه چیزی ارزش شنیدن دارد و چه چیزی نه. وقتی ۱۷ ساله هستید، این را نمی‌دانید، هنوز نمی‌دانید.»

او به ووگ گفت: «دیگر دوست ندارم [نقاب بودن] هدف پشت آن باشد. من اکنون آرایش را بیان فکرم می‌دانم که بر آنچه در اینجا است تاکید می‌کند. رابطه ما با زیبایی و آرایش بسیار شخصی است. مثلا ما اینجا در مورد رازهای زیبایی صحبت می‌کنیم. آیا رازش این نیست که همه ما فقط می‌خواهیم بهترین احساس را داشته باشیم و دوست داشته شویم؟»

آریانا گرانده به‌تازگی از همسرش دالتون گومز جدا شد. آن‌ها در مه ۲۰۲۱ ازدواج کرده بودند.

اواسط ژوییه (تیر)، منبعی به خبرگزاری‌ها گفت که این خواننده و همسرش که مشاور املاک لوکس است اوایل ۲۰۲۳ از هم جدا شده‌اند و از آن زمان، «بی‌سروصدا و عاشقانه روی دوستی‌شان کار می‌کنند».

بیشتر از مُد و زیبایی