لیدی گاگا بدون آرایش در اسکار خواند

لیدی گاگا با اسکار و حاشیه‌هایش بیگانه نیست

لیدی گاگا با یک دگرگونی چشمگیر در انتخاب لباس و آرایش، اجرایی احساسی و صمیمانه داشت-REUTERS/Carlos Barria

باشکوه‌ترین شب هالیوود، شب اهدای جوایز اسکار، پر از غرور و افتخار، سخنرانی‌های احساسی و بدون سیلی روی فرش قرمزی که امسال به رنگ شامپاین درآمده بود، برگزار شد. لیدی گاگا، ستاره پاپ که امسال نامزد دریافت جایزه برای بهترین ترانه بود، در اجرایی نامنتظره‌ روی صحنه رفت و قطعه «دستم را بگیر» را خواند.

این خواننده برنده اسکار که برای همین ترانه در فیلم «Top Gun: Maverick» نامزد شده بود، با دگرگونی چشمگیری در انتخاب لباس و آرایش، اجرایی پراحساس و صمیمانه ارائه داد.

لیدی گاگا با اسکار و حاشیه‌هایش بیگانه نیست. اجرای مشترک ترانه «کم‌عمق» با همراهی کوپر در مراسم اسکار ۲۰۱۹ آنقدر احساسی و عمیق بود که طوفانی از شایعات درباره رابطه عاشقانه این دو به راه انداخت، که البته هر دو آن را تکذیب کردند.

لیدی گاگا که حضور یا غیبتش در مراسم تا آخرین ساعات برای عموم روشن نبود، با یک پیراهن مشکی ورساچه با بالاتنه‌ای شفاف و بدن‌نما و دامن سیاه حجیم پرچین روی فرش بژ اسکار رفت.

اما  در ادامه و هنگام اجرای ترانه‌اش، با یک تی‌شرت مشکی ساده، یک شلوار جین مشکی پاره و یک جفت کفش کانورس روی صحنه رفت. ستاره پاپ که موهایش را پشت سر بافته بود، برای اجرای ترانه‌اش، آرایش سنگین خود را پاک کرد.

گاگا نخستین هنرمندی است که با «دستم را بگیر» از فیلم «Top Gun: Maverick» و پیش از آن با «کم‌عمق» از فیلم «تولد ستاره» در ۲۰۱۹ و « تا وقتی برایت اتفاق بیفتد »از فیلم  «شکارگاه»در ۲۰۱۶، سه نامزدی در بخش «بهترین ترانه اورجینال» دریافت کرده است.

اما دست‌آخر ترانه «ناتو ناتو» از فیلم  «RRR» برنده جایزه اسکار «بهترین ترانه اورجینال» ۲۰۲۳ شد.

بیشتر از مُد و زیبایی