چهار نسل از خانواده سلطنتی در یک قاب

ملکه آغاز دهه جدید را با ثبت تصویری در کنار سه وارث سلطنتش جشن می‌گیرد

در این عکس که در اتاق تاج کاخ باکینگهام ثبت شده، ملکه ۹۳ ساله در کنار شاهزاده ولز، دوک کمبریج و شاهزاده جورج حضور دارد- Ranald Mackechnie / BUCKINGHAM PALACE / AFP

ملکه بریتانیا آغاز دهه جدید را با انداختن عکسی در کنار سه وارث سلطنتش جشن می‌گیرد.

در این عکس که آن را کمی پیش از کریسمس در اتاق تاج کاخ باکینگهام ثبت کرده‌اند، ملکه ۹۳ ساله در کنار شاهزاده ولز، دوک کمبریج و شاهزاده جورج حضور دارد.

ملکه در عکس لبخند به لب دارد و جلو همه ایستاده است. پیراهن سپیدی آراسته به گل سینه‌ای آبی به تن دارد و کیف دستی مشکی به دست گرفته است.

شاهزاده جورج که پیراهن سفید دکمه‌دار و شلوار چهارخانه به تن دارد، روی پله‌ای پشت سر ملکه ایستاده است و بدین‌ترتیب، هر دو در عکس تقریباً هم‌قد به نظر می‌آیند.

شاهزاده چارلز روی همان پله‌ای ایستاده است که نوه‌ شش ساله‌اش ایستاده، و دستش را روی شانه‌ او گذاشته است. شاهزاده ویلیام هم درست پشت سر مادربزرگش ایستاده است.

این دومین بار است که عکسی از چهار نسل از خانواده سلطنتی در کنار هم، منتشر می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عکس اول را ملکه، شاهزاده چارلز، شاهزاده ویلیام و شاهزاده جورج در کنار هم در آوریل ۲۰۱۶ و به یادگار از جشن تولد ۹۰ سالگی ملکه انداختند. در آن عکس، جوان‌ترین عضو خانواده سلطنتی که تا کنون در چنین عکسی بوده است، دو سال داشت و روی پله آبی و سیاه‌رنگی ایستاده بود و دست پدرش را گرفته بود.

در آن زمان، عکس را روی تمبرهای یادگاری چاپ کردند.

عکاس هر دو عکس، رنالد مَکِشنی است.

جدیدترین عکس، پس از آن منتشر شد که خانواده سلطنتی مجموعه عکسی را در بزرگداشت موسم کریسمس به اشتراک گذاشتند. عکس‌ها، ملکه، شاهزاده ولز، دوک کمبریج و شاهزاده جورج را در حال درست کردن پودینگ کریسمس در کاخ باکینگهام نشان می‌داد.

این مجموعه عکس را هم در روز ۱۸ دسامبر ثبت کرده‌اند؛ روزی که ملکه در کاخ باکینگهام میزبان مهمانی ناهار سالانه خانواده سلطنتی بود. این خانواده عکسی جلو درخت کریسمس انداختند که با سگ‌های عروسکی کورگی سلطنتی و تاج تزیین شده بود.

ملکه در شصت و هفتمین سخنرانی روز کریسمس خود، در میان عکس‌هایی از خانواده سلطنتی ایستاده بود و به خاطر اضافه شدن عضو اخیر به خانواده، هشتمین نتیجه‌شان، آرچی هریسون ماونت‌بَتِن-ویندزور، از طرف خودش و دوک ادینبرو ابراز «شادمانی» کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی