حضور شخصیت‌های غیرمنتظره در «دکتر استرنج ۲»

«دکتر استرنج در جنون کیهان‌های موازی» قرار است سال ۲۰۲۱ روی پرده سینما برود

بندیکت کامبربچ با بازگشت به نقش دکتر استرنج با شخصیت‌هایی غیرمنتظره همراهی خواهد شد- Frazer Harrison / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

به گفته کوین فیج از «مارول»، بندیکت کامبربچ با بازگشت به نقش دکتر استرنج (Doctor Strange) با شخصیت‌هایی غیرمنتظره همراهی خواهد شد.

آقای فیج، رئیس استودیوی مارول، در جلسه پرسش و پاسخی در آکادمی فیلم نیویورک، پیش از پخش قسمت دوم دکتر استرنج، چند مژده داد.

«دکتر استرنج در جنون کیهان‌های موازی» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) با شخصیت‌هایی جدید آشنا می‌شود که به گفته آقای فیج به نحوی باعث گسترده‌تر شدن جهان سینمایی مارول می‌شوند که بینندگان را شگفت‌زده خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «بعضی اوقات وقتی به دنبال انتخاب یک قهرمان هستید، در واقع در پی آن هستید که چه شخصیت‌ها و تیم‌هایی اصلی را به پرده سینما ببرید و اغلب مانند ساخت و پروش خود فیلم است؛ چه کسی در فیلم حضور خواهد داشت و چه کسی مناسب داستان فیلم است؟»

وی ادامه داد: «برای مثال، فیلم بعدی دکتر استرنج چندین شخصیت را از جهان سینمایی مارول، برای اولین بار معرفی خواهد کرد. انتظار آنها را نخواهید داشت و نمی‌توانید حدس بزنید سروکله کدام شخصیت‌ها پیدا خواهد شد، ولی ما راه جالبی پیدا کردیم تا آن‌ها را در این فیلم بگنجانیم، چرا که می‌خواهیم نوع خاصی از فیلم بسازیم و شخصیت خاصی بود که همیشه می‌خواستیم با او کاری انجام دهیم و خیلی مناسب این داستان بود.»

اولین فیلم «دکتر استرنج» در سال ۲۰۱۶ پخش شد و از آن زمان، شخصیتی که توسط آقای کامبربچ بازی شد، در سایر فیلم‌های مارول، از جمله مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان (Avengers) نیز دیده شده است. «دکتر استرنج در جنون کیهان‌های موازی» که قسمت دوم روایتی گِرد محور این شخصیت است، قرار است در سال ۲۰۲۱ راهی پرده سینماها شود.

این فیلم بخشی از مرحله چهارم «مارول» است که بعد از سری «حماسه‌ بی‌نهایت» (Infinity Saga) آغاز می‌شود. مرحله قبلی با فیلم‌های «انتقام‌جویان: بازی آخر» (Avengers: Endgame) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) پایان یافت.

در همان جلسه پرسش و پاسخ، آقای فیج درباره تصمیم مارول به انتخاب رابرت داونی جونیور برای نقش «مرد آهنین» که تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان شد، نیز سخن گفت.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر