حساب کاربری شارون استون آماده دوست‌یابی است

سایت دوست‌یابی بامبل به گمان تقلبی بودن حساب کاربری این بازیگر هالیوود آن را مسدود کرده بود

شارون استون ۶۱ ساله تا کنون دو بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است/ALBERTO PIZZOLI / AFP

حساب کاربری شارون استون در اپلیکیشن دوست یابی «بامبل» که مسدود شده بود، بار دیگر به راه افتاده است.

 ستاره فیلم «غریزه اصلی» با شرکت بامبل که حساب کاربری توئیتر او را به دلیل "جعلی بودن" حذف کرده بود، تماس گرفت و در کنار تصویر پیام «مسدود شده اید»  که این اپلیکیشن برایش فرستاده بود نوشت:«من به حساب کاربری اپلیکیشن دوست‌یابی بامبل مراجعه کردم و آن ها من‌را مسدود کردند.»

استون در ادامه نوشت:«برخی کاربران گزارش کرده بوده اند که این حساب متعلق به من نیست. هی @بامبل، باید به خاطر کسی که هستم، (از حسابم) محروم شوم؟ من‌را از کندو بیرون نکن.»

یک سخنگوی سایت بامبل تایید کرده که حساب خانم استون بار دیگر باز شده  و از او عذرخواهی شده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لیز سانگ، نماینده سایت بامبل به مجله فوربز گفت: «با توجه به شخصیت (اجتماعی و هنری) او، قابل درک است که شمار قابل توجهی از کاربران فکر کنند حضور او در سایت بدون تایید هویت  تصویری از او، نمی تواند واقعی باشد.» خانم سانگ افزود که سیستم تایید تصویری بامبل که در آن این سایت از کاربر می خواهد عکس سلفی خود را برای تایید هویت توسط یکی از اعضای تیم ارسال کند، یکی از راه هایی است که کاربران می توانند به مشروعیت حساب آن کاربر اطمینان کنند.

کاربران بامبل همچنین می توانند در صورتی که تصویر کاربر دیگری جعلی باشد او را به مسئولان سایت گزارش کنند. به این ترتیب این اپلیکیشن دوست یابی حساب های جعلی را به حداقل کاهش می دهد.

خانم سانگ در ارتباط با حساب شارون استون گفت موسسه بامبل از او برای دیدار از دفتر مرکزی موسسه و «آماده ساختن مشخصات کاربری او و صرف غذای لذیذ» دعوت کرده است.

شارون استون پیش از این هم علنا در مورد تجربه دوستیابی صحبت کرده است.

او در سال ۲۰۱۴ علنا اعلام کرد آماده دوستیابی است و در برنامه «لِیت لِیت» شو در سال ۲۰۱۸ هم به مجری برنامه، جیمز کوُردن و مهمان دیگر برنامه التون جان گفت به دنبال یک دوست پسر می‌گردد و افزود:«ازهمه آن‌ها خوشم می‌آید.» 

شارون استون دوبار ازدواج کرده و طلاق گرفته و یکبار هم نامزدی اش را برهم زده است.

خانم استون ۶۱ ساله، در حال حاضر مجرد است و با سه پسرش در لس آنجلس زندگی می کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی