ازدواج‌های هالیوودی که برخلاف انتظارها همچنان عاشقانه ادامه دارد

اغلب این زوج‌ها هنگام صحبت کردن از ازدواجشان چیزهایی مثل ارتباط موثر، صبر و تلاش را عامل موفقیتشان می‌دانند

وقتی یک زوج محبوب هالیوودی از آزمون زمان سربلند بیرون می‌آیند، شایسته ادای احترام و قدردانی‌اند-RICH FURY/Getty Images via AFP

به نظر می‌رسد موج طلاق دوباره سراغ هالیوود و ستاره‌های دنیای سینما و سرگرمی و موسیقی رفته است. وقتی زوج‌های مشهور از یکدیگر جدا می‌شوند، این جدایی روی افراد معمولی نیز اثر عاطفی می‌گذارد. جدایی برد پیت و آنجلینا جولی برای خیلی‌ها بسیار تاثرانگیز بود. دادگاه و دعوای حقوقی بین امبر هرد و جانی دپ نیز تا مدت‌ها موضوع بحث بود. بنابراین، وقتی یک زوج محبوب هالیوودی از آزمون زمان سربلند بیرون می‌آیند، شایسته ادای احترام و قدردانی‌اند. شاید هم تعجب‌آور باشد که چگونه بسیاری از زوج‌های مشهور موفق شده‌اند برخلاف رسم معمول هالیوود، زندگی مشترکشان را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند.

اغلب این زوج‌ها هنگام صحبت کردن از ازدواجشان چیزهایی مثل ارتباط موثر، صبر، و تلاش را عامل موفقیتشان می‌دانند و به نظر می‌رسد در همین لحظه، به همان اندازه روزی که یکدیگر را دیده‌اند، عاشق یکدیگرند.

شهرت تام هنکس به «پسر خوب» سینما بی‌دلیل نیست. او یکی از خانواده‌دوست‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین ستاره‌های سینما است. او نخستین بار زمانی که ریتا ویلسون را در سریال پرطرفدار دهه ۷۰ به نام «The Brady Bunch» دید عاشق او شد. دیری نگذشت که آن‌ها در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ ازدواج کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هنکس پیش‌تر، از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۷، با سامانتا لوییس ازدواج ‌کرده بود، اگرچه آن‌ها مدتی قبل از قطعی شدن طلاق از هم جدا بودند. هنکس به «People» گفت: «هیچ‌کس نباید قبل از ۳۰ سالگی ازدواج کند.» او که در ۳۲ سالگی با ریتا ازدواج کرد می‌گوید: «هنوز باورم نمی‌شود که او با من قرار بگذارد.» آن‌ها سی و پنجمین سالگرد ازدواجشان را در آوریل ۲۰۲۳ جشن گرفتند.

اشتون کوچر و میلا کونیس ابتدا در سال ۱۹۹۸ در سریال پرطرفدار «That 70s Show» با هم آشنا شدند. آن‌ها سال‌ها با هم دوست بودند، اما تا سال ۲۰۱۲، پس از دیدار مجدد در گلدن گلوب، با هم قرار عاشقانه نگذاشتند.

آن‌ها پس از سه سال زندگی مشترک و یک سال نامزدی، سرانجام در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند و از آن زمان واقعا خوشحال و خوشبخت بوده‌اند!

آن‌ها دو فرزند دارند: یک دختر به نام وایات ایزابل، متولد ۲۰۱۴ و یک پسر به نام دیمیتری پورتوود، متولد ۲۰۱۶.

وقتی در مورد ازدواج‌های طولانی‌مدت هالیوود صحبت می‌کنیم نمی‌شود از بیانسه و جی زی نام نبرد. این دو در سال ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند و مدت کوتاهی پس ‌از آن شروع به قرار گذاشتن کردند. آن‌ها در سال ۲۰۰۸ در مراسمی خصوصی ازدواج کردند.

این زوج علاوه بر آهنگ‌های فراوانی مشترکی که با هم اجرا کرده‌اند، سه فرزند نیز دارند: بلو آیوی و دوقلوها سِر و رومی.

ویل اسمیت در سال ۱۹۹۰ با جیدا پینکت، زمانی که او برای بازی در نقش دوست دخترش در سریال The Fresh Prince امتحان داد، با هم آشنا شدند. پینکت برای این نقش انتخاب نشد، اما در زندگی واقعی با اسمیت وارد رابطه شد. این دو در ۳۱ دسامبر ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند.

اسمیت قبلا یک بار ازدواج کرده بود. او در زمان جدایی از همسر سابقش شری زامپینو در سال ۱۹۹۵ یک پسر داشت.

پینکت و اسمیت نیز دو فرزند با هم دارند: جیدن و ویلو.

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس در اوت ۱۹۹۸ در جشنواره فیلم دوویل در فرانسه با هم آشنا شدند و در ۱۴ دسامبر ۱۹۹۹ نامزد کردند. آن‌ها در ۱۸ نوامبر ۲۰۰۰ در هتل پلازا در نیویورک ازدواج کردند و با وجود مشکلات فراوان جسمی و بیماری، که هر دو با آن درگیر بودند، در کنار هم ماندند.

این دو بازیگر سه فرزند دارند: کریس زتا، دیلن مایکل، و کامرون.

بیشتر از زندگی