«اوپنهایمر» کیلیان مورفی گوشه‌گیر را روی فرش قرمز برد

مورفی در رسانه‌های اجتماعی حضور ندارد و با خانواده‌اش دور از هیاهو، در دوبلین ایرلند زندگی می‌کند

 بخش بزرگی از شهرت سینمایی مورفی مدیون همکاری او با سینماگر بریتانیایی، کریستوفر نولان، است-Facebook/Oppenheimer 

کیلیان مورفی را شاید بتوان گوشه‌گیرترین هنرپیشه سینما نامید. این بازیگر ایرلندی که در سال‌های اخیر بیشتر با سریال گانگستری پرطرفدارش، «پیکی بلایندرز»، شناخته شده است، فعالیت هنری‌اش را با موسیقی و خوانندگی آغاز کرد و هر چه شهرت بیشتری به دست آورد، بیشتر خود را از دید عموم پنهان کرد. او در رسانه‌های اجتماعی حضور ندارد و با خانواده‌اش دور از هیاهوی لندن، در دوبلین ایرلند زندگی می‌کند.

 بخش بزرگی از شهرت سینمایی مورفی مدیون همکاری او با سینماگر بریتانیایی، کریستوفر نولان، است.

فرش قرمزهای نمایش «اوپنهایمر» کیلیان ایرلندی را از لاک خودش بیرون آورده و علاقه‌مندانش توانستند ظاهر جدید او را خارج از پرده سینما ببینند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در مراسم معرفی فیلم در لندن کت‌وشلوار سن لوران پوشیده شده بود با یک پیراهن شفاف و بدن‌نما همراه یک جفت چکمه وایات.

در اولین نمایش اوپنهایمر در پاریس، مورفی یک پیراهن قهوه‌ای روشن سفارشی پرادا و کراوات همرنگ به تن کرد که شبیه به لباس متحدالشکل تابستانی خاکی‌رنگ دوران جنگ جهانی دوم، بود.

بار دیگر هماهنگ با حال و هوای فیلم اوپنهایمر در طول یک روز بارانی تابستانی در میدان ترافالگار لندن، مورفی یک ژاکت کش‌باف پشمی نیکلسون را روی یک تی‌شرت ساده سفید پوشید.

او در سه‌گانه فیلم‌های ابرقهرمانی «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) محصول ۲۰۰۵ - ۲۰۱۲ و فیلم حادثه‌ای علمی-تخیلی «سرآغاز» (Inception) محصول ۲۰۱۰ و فیلم جنگی «دانکرک»‌ (Dunkirk) محصول ۲۰۱۷ و نیز در آخرین فیلم این کارگردان با نام «اوپنهایمر»(Oppenheimer)، نقش‌آفرینی کرده است.

بیشتر از مُد و زیبایی