پیرس برازنان نظرش در مورد ترامپ را تغییر داد

ستاره نقش مامور ۰۰۷ می‌گوید کاری که ترامپ برای اقتصاد آمریکا کرده «خیلی خوب» بوده است


برازنان که کنشگر محیط زیست است از ترامپ خواست به تغییرات اقلیمی توجه کند- LOIC VENANCE / AFP

پیرس برازنان گفت به نظرش کاری که دونالد ترامپ برای اقتصاد ایالات متحده کرده «خیلی خوب» بوده است که ظاهرا به معنای تغییر نظر وی است چرا که پیش از این، اقدامات رئیس جمهور را محکوم کرده بود.

ستاره نقش مامور ۰۰۷ بعد از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری گفته بود ممکن است آمریکا را ترک کند اما وقتی در مصاحبه‌ای با نشریه هیل (The Hill) از او در این باره پرسیده شد، پاسخ داد: «به نظرم کاری که او برای اقتصاد کرده خیلی خوب بوده است.»

او افزود: «مردم دوباره سر کار رفته‌اند و این گامی در مسیر درست است. این کشور بخشی از زندگی من است، من شهروند امریکا هستم. عاشق امریکا هستم و امریکاییان با من خیلی خوب و مهربان بوده‌اند. دوست دارم شاهد این باشم که خوشحالی و شادی دوباره جامعه ما را در بر بگیرد.»

برازنان که کنشگر محیط زیست باسابقه‌ای است همچنین اضافه کرد ترامپ باید «به تغییر اقلیم توجه کرده و از مطالبات تظاهرات جوانان در این زمینه حمایت نماید.»

او ادامه داد: «وی باید بی‌خیال تجارت‌های ذغال سنگ و نفت شود. این منابع فقط به نابودی زمین منجر خواهد شد. راه‌های دیگری هم وجود دارد. ما شاهد به کار بستن این راهکارها توسط سایر کشورها و جوامع بوده‌ایم.»

سال گذشته وقتی آقای برازنان در مصاحبه‌ای با مجله میل آن ساندیز ایونت (The Mail on Sunday’s Event) به بحث درباره آقای ترامپ پرداخت نظر کاملا متفاوتی داشت.

او گفت: «این مرد این کشور را از هم پاشانده و باید با خود کلنجار بروید تا ببینید چقدر بیشتر می‌شود این فضا را تحمل کرد و در این کشور باقی ماند.»

برازنان در انتهای مصاحبه خویش با نشریه هیل گفت «فعلا به انتظار نشسته‌ است تا در فرصتی مناسب» درباره گزینه خویش برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تصمیم بگیرد.

© The Independent