تابستان ۲۰۲۳ چه سبک آرایشی مد است؟

با گرم‌تر شدن هوا، دیگر آرایش‌های سنگین زمستانی چندان جذاب به نظر نمی‌آید

در تابستان رنگ‌های شاد، سایه‌های درخشان و موهای خیس ممکن است آن ظاهری باشد که بسیاری از ما می‌پسندیم-Canva

احتمالا در اثر تابش نور خورشید روی پوست است که با گرم‌تر شدن هوا، دیگر آرایش‌های سنگین زمستانی چندان جذاب به نظر نمی‌آید و رنگ‌های شاد و سایه‌های درخشان و موهای خیس ممکن است آن ظاهری باشد که بسیاری از ما می‌پسندیم.

کافی  است سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید تا بسیاری از مدهای آرایش تابستانی را بیابید، کاری که ما در ادامه این مطلب کردیم. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید مد آرایش در تابستان ۲۰۲۳ چیست، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

تابستان امسال ابروهای کم‌رنگ یا حتی بی‌رنگ یکی از مدهای اصلی است. اگر فقط می‌خواهید این مد پرهیاهو را امتحان کنید، نیازی نیست بلافاصله ابروهایتان را با مواد شیمیایی بی‌رنگ کنید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دانیل مارتین، آرایشگر افراد مشهور، به هارپر بازار در این باره گفت که خط‌چشم سفید را روی برس ریمل تمیز بمالید و آن را روی ابروهایتان بکشید. او می‌گوید با این کار ابروهایتان سفید به نظر می‌رسد، اما کافی است کمی کرم‌پودر روی آن‌ها بمالید تا ابروها کم‌رنگ‌تر شود. در نهایت نیز مارتین پیشنهاد می‌کند با کمی پودر تثبیت‌کننده ابروها را برای زمان بیشتری ماندگار کنید.

شفاف و پررنگ دقیقا دو کلمه‌ای نیستند که با هم جور باشند، اما مد رژ گونه‌های این روزها گواه این است که می‌توان هر دو آن‌ها را با هم داشت. در مد جدید، رژ گونه را روی بخش‌های وسیع‌تری از صورت، از جمله گونه‌ها و شقیقه‌ها و نوک بینی، می‌توان دید. بهترین نتیجه را می‌توانید با استفاده از رژ گونه‌های مایع بگیرید.

پوست خیس در آرایش مد جدیدی نیست، اما فناوری‌های پیشرفته در مراقبت از پوست و نوآوری‌های جدید آرایش باعث می‌شود راحت‌تر بتوان پوست با ظاهر خیس داشت. آرایش کم روی پوست مرطوب و درخشان چیزی است که به شما برای رسیدن به این ظاهر کمک می‌کند.

برخلاف سال‌های پیش که مد بود صورت را با انواع سایه‌ها به‌شدت اصلاح (کانتور) و زاویه‌دار می‌کردند، در مد امسال این سایه‌ها بسیار محو و ملایم زده می‌شود. به گفته دنسا میریکس، هنرمند آرایشگر و صاحب برند زیبایی دنسا میریکس، برای این کار بهتر است قبل از استفاده از کرم‌پودر یا کانسیلر (قبلا درباره استفاده از کانسیلر به‌جای کرم‌پودر صحبت کرده‌ایم)، زوایای صورتتان را با سایه‌های برنزی برجسته کنید. به این ترتیب، وقتی کرم‌پودر روی آن می‌نشیند، سایه‌روشن محوی روی صورتتان ایجاد می‌کند.

آرایش لب در تابستان امسال در دو دسته قرار می‌گیرد، یا به رنگ‌های تیره و در طرح‌های عجیب و غریب، یا در مقابل، فقط با یک برق لب. تا سلیقه شما چه باشد و بخواهید لب‌هایتان بیشتر به چه شکلی دیده شود.

اگر می‌خواهید تاکید بیشتری روی آرایش چشمتان داشته باشید، با چند نگین درخشان برای درخشش بیشتر می‌توانید به این خواست برسید. استفاده از سایه‌های روشن درخشان برای گوشه‌ چشم‌ها و کمی اکلیل پررنگ‌تر برای قسمت میانی پلک چشم‌های شما را درشت‌تر و سرحال‌تر نشان می‌دهد.

مدت‌هاست که زمان کرم‌پودرهای مات گذشته است. در مقابل، برای اینکه به پوست خیس برسید، به کرم‌پودر خیلی سبکی که بیشتر بر پایه آب باشد نیاز دارید. در سال‌های اخیر، برندهای بیشتری به سراغ تولید کرم‌پودرهای خیلی سبک رفته‌اند. این محصولات در عین اینکه سطح پوست شما را یکدست می‌کنند، برق و درخششی به آن می‌دهند که برای کسانی که آرایش زیاد دوست ندارند گزینه مناسبی است.

با همه چیزهایی که گفتیم، به نظر می‌رسد سبک باربی بهترین مد برای تابستان داغ و آفتابی است. لاک صورتی تند، مژه‌های بلند، برق پوست، و لب‌های صورتی همان چیزهایی‌اند که مد باربی به آن‌ها احتیاج دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی