با مشهورترین آرایشگران دنیا آشنا شوید

وقتی پای کیفیت لوازم آرایشی میان باشد حرف آرایشگرها بیشتر از ستاره‌های مشهور خریدار دارد

پیش از شبکه‌های اجتماعی، آرایشگرها پس از گذراندن چند دهه گمنامی و کار پشت‌صحنه در هفته‌های مد، به راه‌اندازی کسب‌وکار خود فکر می‌کردند-facebook/charlottetilbury

پیش از اینکه رسانه‌های اجتماعی مسیر صنعت آرایش و زیبایی را تغییر دهند، آرایشگران چهره تا حد زیادی در پشت‌صحنه فرش‌های قرمز و نمایش‌های مد حضور داشتند، اما دهه گذشته شاهد این بودیم که بیش‌ازپیش، حتی گاهی اوقات بیش از ستاره‌ها، در کانون توجه قرار گرفتند.

موج جدیدی از طراحان آرایش که نام خود را سر زبان‌‌ها‌ انداختند، با شبکه‌های اجتماعی پربازدید و حتی خطوط تولید خودشان، به‌نوعی خود به افراد مشهور تبدیل‌ شده‌اند.

هرچند به نظر می‌رسد چند شرکت مشهور لوازم‌آرایشی، مانند «فنتی» (که ریانا مالک آن است) و «ری‌ر بیوتی» (شرکت آرایشی سلنا گومز)، پیشگام این تجارت‌اند، اغلب ستاره‌های نوظهور در دنیای آرایش و زیبایی زود افول خواهند کرد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که صرف‌نظر از گران بودن و ملاحظات بودجه سبد خرید خانواده، خریداران در نهایت کیفیت و اصالت یک نشان تجاری را به اسم‌و‌رسم صاحب معروف آن ترجیح خواهند داد.

به گزارش «ساوت‌چاینا مورنینگ»، مصرف‌کنندگان، محصولاتی ‌‌آرایشی می‌خواهند که بتوانند به آن‌ها‌ اعتماد کنند و از تایید کارشناسان واقعی با دهه‌ها تجربه در دنیای واقعی برخوردار باشند، و اینجا است که حرف آرایشگرها بیشتر از ستاره‌های مشهور خریدار دارد.

آناستازیا سوآر، آرایشگری است که کار خود را با سالنی در تپه‌های هالیوود و با مدل‌هایی مانند سیندی کرافورد، استفانی سیمور و نائومی کمبل آغاز کرد و محبوب شد.

او «آناستازیا بورلی هیلز» را تاسیس کرد تا شکل و مدل ابروی ستارگان «شهر فرشته‌ها» را تغییر دهد.

شارلوت تیلبری در اوایل دهه ۹۰ برای خودش شهرتی دست‌وپا کرد و از آن زمان ستاره‌های بی‌شماری، از جمله کیت ماس، امل کلونی، پنه‌لوپه کروز و نیکول کیدمن به سراغش رفته‌اند.

او برند همنام خود را در ۲۰۱۳ راه انداخت که امروزه محصولات آن در قفسه‌های صدها فروشگاه لوازم آرایشی در سراسر جهان یافت می‌شود.

اولین سایه‌چشمی که پت مک‌گرات به بازار عرضه کرد، در عرض چند دقیقه نایاب شد.

این آرایشگر بریتانیایی به درستی لقب «تاثیرگذارترین» آرایشگر چهره را در دنیا دارد. او چهره پشت‌پرده بسیاری از فرش‌قرمزها و نمایش‌های مد است.

مدونا، کاردی-بی و اپرا وینفری، صرفا شماری از نام‌های برجسته در میان مشتریان مشهور او به‌شمار می‌روند.

گوچی وستمن نیز از آرایشگران محبوب هالیوود است.

محصولات او به دلیل منشا گیاهی که ظاهر و احساس خوبی روی پوست دارند و نیز کارایی بالا و ترکیبات طبیعی قدرتمند مراقبت از پوست که همزمان پوست را درمان و تقویت می‌کنند، مشهور شده‌اند.

پیش از اینستاگرام، یوتیوب و تیک‌تاک، هنرمندان صرفا پس از گذراندن چند دهه گمنامی و کار پشت‌صحنه در هفته‌های مد، به راه‌اندازی کسب‌وکار خود فکر می‌کردند. امروزه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی این امکان و فرصت را به هنرمندان می‌دهند که آثار خود را بدون واسطه به نمایش بگذارند، و شهرت و ثروت فقط به خط مقدم هالیوود و شخصیت‌هایی که روی فرش قرمز پا می‌گذارند، محدود نباشد.

بیشتر از مُد و زیبایی