آیا هری و مگان در شرف جدایی‌اند؟

زوج پرسروصدای ساسکس قصد ندارند از سرتیتر خبرها کنار بروند

دوک و دوشس ساسکس سال ۲۰۲۰ در تصمیمی جنجالی عطای زندگی سلطنتی را به لقایش بخشیدند- AFP

زوج پرسروصدای ساسکس قصد ندارند از سرتیتر خبرها کنار بروند؛ به‌تازگی گمانه‌زنی‌هایی منتشر شده که ادعا می‌کنند شاهزاده هری و مگان مارکل که از زمان ازدواج تاکنون روزی نبوده که برای خانواده سلطنتی بریتانیا ماجرای تازه‌ای درست نکنند، در آستانه جدایی‌اند.

یک ماه پیش ویدیویی از مگان و هری هنگام حضور در ورزشگاه و تماشای یک بازی بسکتبال منتشر شد که در آن وقتی دوربین بوسه یا kiss cam معروف ان‌بی‌ای (NBA) این زوج را نشان می‌دهد، مگان خود را کنار می‌کشد تا از بوسه هری جلوگیری کند. دن ووتون، مجری جی‌بی نیوز (GB News)، ادعا می‌کند که «آن‌ها حتی نتوانستند به پنجمین سالگرد ازدواجشان برسند». آنجلا لوین، مفسر سلطنتی، در همان برنامه گفت: «مگان قطعا در حال جدایی از هری است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیلی میل هفته گذشته، هم‌زمان با سفر ساسکس‌ها به نیویورک برای حضور در جشن بنیاد وومن آو ویژن (Women of Vision)، توجه‌ها را به موضوع جنجالی دیگری جلب کرد و پرسید «حلقه ازدواج مگان کجا است؟». سپس سان گزارش‌هایی منتشر کرد مبنی بر اینکه ظاهرا شاهزاده هری در هتلی مجلل در فاصله کوتاهی از عمارت مونتسیتوی خود و مگان اتاقی دارد که از آن برای «فرار از زن و فرزندانش» استفاده می‌کند. این گزارش از طرف یکی از نمایندگان هری رد شده، هرچند این امر موجب کاهش شایعات نشده است.

در این میان، پیشخدمت سابق پادشاه چارلز ادعا کرده است که به‌رغم جدایی تلخ این زوج از خانواده سلطنتی بریتانیا، «بسیار محتمل» است که شاهزاده هری و همسرش درنهایت به بریتانیا بازگردند.

دوک و دوشس ساسکس در سال ۲۰۲۰ در تصمیمی جنجالی عطای زندگی سلطنتی را به لقایش بخشیدند و به کالیفرنیا مهاجرت کردند.

از آن زمان آن‌ها تنها چند بار به بریتانیا بازگشته‌اند.

با این‌ حال، گرانت هارولد که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ به‌عنوان پیشخدمت شاه چارلز که در آن زمان شاهزاده ولز بود کار می‌کرد، اصرار دارد که بازگشت به خاک خانه برای هری یک حرکت محتمل در آینده است.

هارولد، ۴۵ ساله، به د پست (The Post) گفت: «من هرگز نمی‌گویم هرگز، همیشه ممکن است یک روز او بخواهد به خانه بیاید، ممکن است که او اگر بخواهد بیاید و مگان نخواست بیاید [یک ملک] اینجا بخرد.»

بیشتر از زندگی