همسر دسانتیس با انتشار نخستین ویدیو کارزار انتخاباتی او را آغاز کرد

کیسی دسانتیس همراه با این ویدیو پرخرج در توییتر نوشت: «آمریکا ارزش مبارزه را دارد، در یکایک لحظات»

انتظار می‌رود فرماندار فلوریدا چهارشنبه در مراسمی با حضور ایلان ماسک، خبر شرکت خود در مبارزه برای راه یافتن به کاخ سفید را اعلام کند

گرایم مسیکیسی، همسر ران دسانتیس، با انتشار ویدیویی از آماده شدن فرماندار فلوریدا برای ورود به صحنه و ایستادن مقابل پرچم ایالات متحده، کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ همسرش را آغاز کرد.

بانوی اول فلوریدا این ویدیو را سه‌شنبه شب در توییتر منتشر کرد؛ یک روز قبل از آنکه دسانتیس قرار بود در یک رویداد توییتری با حضور ایلان ماسک، به طور رسمی آغاز کارزار انتخاباتی خود را اعلام کند.

خانم دسانتیس همراه با این ویدیو پرخرج در توییتر نوشت: «آمریکا ارزش مبارزه را دارد... در یکایک لحظات.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این ویدیو حرفه‌ای ۳۰ ثانیه‌ای، دسانتیس هم‌زمان با پخش آهنگی پرشور، از پشت‌صحنه قدم‌زنان به سوی پرچم بزرگ ایالات متحده نزدیک می‌شود و راوی می‌گوید: «ایمان می‌نامندش؛ زیرا رودروی ظلمت می‌توانیم آینده روشن‌تر را ببینیم، ایمان به بهترین روزهای پیش روی ما.»

«اما آیا ارزش مبارزه کردن را دارد؟ آیا شهامتش را داریم؟ آیا ارزش فداکاری را دارد؟»

«آمریکا در یکایک لحظات ارزشش را داشته است.»

دسانتیس که رقیب اصلی دونالد ترامپ برای نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری به شمار می‌آید، کارزار خود برای راه یافتن به کاخ سفید را چهارشنبه شب در رویدادی در توییتر اسپیس و با حضور میلیاردر شرکت تسلا، آغاز خواهد کرد.

به گزارش ان‌بی‌سی‌نیوز، این رویداد در توییتر اسپیس از ساعت ۶ بعدازظهر به وقت شرق‌ [آمریکا] با مدیریت دیوید ساکس، کارآفرین حوزه فناوری و از حامیان دسانتیس و مشاور تجاری نزدیک ماسک، شروع می‌شود.

خانم دسانتیس در واکنش به گزارش‌ آغاز قریب‌الوقوع کارزار ۲۰۲۴ همسرش هم پاسخی بی‌پروا منتشر کرد.

بانوی اول ایالت فروغ خورشید [لقب ایالت فلوریدا] با انتشار مقاله‌ گزارشی فاکس‌نیوز در مورد این اعلام نامزدی، در توییتی همراه با شکلک خنده نوشت: «عالی است، اگر صحت داشته باشد...»

با سفر و کارزار ــ‌‌غیررسمی‌ــ در ایالت‌های انتخابات مقدماتی اولیه، ماه‌ها است که به طور گسترده‌‌ انتظار می‌رفت دسانتیس به این مبارزه بپیوندد.

فرماندار [فلوریدا] قرار است ۶ بعدازظهر به وقت شرق [آمریکا] نامزدی خود را اعلام کند؛ زمانی که انتظار می‌رود مدارک لازم را هم به کمیسیون فدرال انتخابات تحویل دهد و سپس در ساعت ۸ بعدازظهر در شبکه فاکس‌نیوز حضور یابد.

© The Independent

بیشتر از جهان