جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی در سال جدید

عینک‌های تیره بدون قاب دسته طلایی پرادا یکی از محصولات پرطرفدارامسال‌اند

جای تعجب نیست که ری‌بن بهترین مارک عینک آفتابی در جهان است-FACEBOOK/RAYBAN

با شروع بهار و بازگشت آفتاب تابان به نیمکره شمالی، فصل عینک آفتابی زدن هم از راه رسیده است.

در بازار عینک‌ آفتابی‌، هنوز هم می‌شود به‌راحتی مدل‌های کلاسیک و قدیمی تولید سال جدید را پیدا کرد اما اگر قصد دارید کمی هم به مد روز عینک آفتابی توجه کنید، جدیدترین مدل‌های امسال را در فهرست ما را مرور کنید:

ری‌بن

جای تعجب نیست که ری‌بن بهترین مارک عینک آفتابی در جهان است. این غول تولیدکننده عینک آفتابی آمریکایی با میراثی بیش از ۸۰ سال، عینک آفتابی‌های بسیار باکیفیت و شیکی می‌سازد که در اصل برای استفاده نظامی طراحی‌ شده بودند اما از سال ۱۹۳۷ به‌صورت عمومی عرضه شدند.

امسال ری‌بن هم سراغ قاب‌های ضخیم‌تر رفته است. عینک‌های ۳۰۰ دلاری امسال هم قاب کلفت‌تری دارند و هم عرض دسته‌هایشان پهن‌تر شده است.

پلیس

پلیس هنوز هم عینک آفتابی کلاسیک شیشه‌ای خودش را دارد؛ مدل‌های بدون قابی که دسته روی شیشه عینک سوار می‌شود؛ اما جدیدترین مدل‌ امسال که روی صورت لوییس همیلتون، ستاره اتومبیل‌رانی، نشسته است، قابی نسبتا ضخیم ودسته‌ای نیمه‌فلزی دارد.

مدل‌هایی با قاب‌های ضخیم‌تر کائوچویی هم امسال در ویترین بهترین‌های پلیس دیده می‌شود که انواع زنانه‌اش دسته‌هایی رنگی و درخشان دارند.

اوکلی (Oakley)

اوکلی یکی دیگر از نام‌های محبوب در بازار عینک‌ آفتابی و منتخب افرادی است که در ورزش‌ و فعالیت‌های فضای باز شرکت می‌کنند. حال‌وهوای اسپرت سایه‌های این نشان تجاری در حال حاضر امضای آن است و اوکلی را از رقبایش متمایز می‌کند.

حال‌وهوای این عینک‌ها به دلیل کاربردشان در ورزش کمی با مدل‌های معمول متفاوت‌اند اما عینک‌ آفتابی‌های کلاسیک اوکلی هم به‌سوی قاب‌های ضخیم‌تر رفته‌اند.

تام فورد

تام فورد از زمان آغاز به کارش در سال ۲۰۰۵، جای پای خود را در صنعت مد محکم کرده است. بنیان‌گذار آن، تام فورد، در سطح بین‌المللی یکی از موفق‌ترین طراحان جهان و عینک آفتابی یکی از محصولات جانبی این خانه مد است.

امسال در سبد محصولات تام فورد از مدل‌های مربعی تا زاویه‌های خمیده را می‌بینیم. رنگ‌های روشن و تیره با قاب‌های ضخیم کائوچویی امسال مهمان ویترین پروپیمان تام فوردند.

پرادا

این نام که برادران پرادا در ایتالیا آن را به دنیای مد معرفی کردند، نماد ظرافت و تجمل است.

اگرچه این شرکت احتمالا بیشتر به خاطر لباس‌ها و کفش‌های طراحان سطح بالا شهرت دارد، عینک‌ آفتابی‌های شیک آن هم به همان اندازه چشم شیک‌پوشان را گرفته است.

 عینک‌های تیره بدون قاب با دسته طلایی یکی از محصولات پرطرفدار این خانه مدند.

میومیو

میومیو یکی از غول‌های عینک آفتابی نیست اما جدیدترین عینکی که معرفی کرده، کمی با دیگران متفاوت است. شیشه‌های خمیده و دسته ظریف این عینک آفتابی برای کسانی که می‌خواهند یک انتخاب متفاوت داشته باشند، گزینه مناسبی است.

بیشتر از مُد و زیبایی