چهارده هزار دست لباس در خدمت «امیلی در پاریس»

مریلین فیتوسی، طراح لباس «امیلی در پاریس»، فاش کرد که کمد لباس فصل سوم این سریال بالغ‌بر ۱۴ هزار دست شده است!

در یک ویدیوی جدید از پشت‌ صحنه سریال امیلی در پاریس، این طراح موفق در مورد شنیدنی‌های جالب پشت پرده جدیدترین فصل سریال موفق نتفلیکس صحبت کرد.

دارن استار، خالق «امیلی در پاریس»، می‌گوید مد همیشه در بدنه کارهای او بوده است. او توضیح می‌دهد که چرا مریلین فیتوسی، طراح اصلی صحنه و لباس سریال، هنگام ایده‌پردازی درباره ظاهر و لباس‌های به کار رفته در فصل سوم، مرزها را حتی از قبل هم فراتر برد.

به گزارش پیپل، فیتوسی در این ویدیوی پشت ‌صحنه می‌گوید: «فکر می‌کنم در این فصل حتی آزادی عمل بیشتری داشتم. ما ۱۴ هزار دست را فهرست کرده‌ایم. فکر می‌کنم برای لیلی [کالینز] حدود ۴۳ ظاهر مختلف داشتیم. بنابراین، ما همیشه باید چیزهای جدیدی ارائه دهیم تا محدودیت‌های کاری را که می‌توانیم انجام دهیم، کنار بزنیم.»

او مجموعه‌ای از لباس‌های شب و لباس‌های اداری و کوکتل‌ها را که «لحن پاریسی» داشتند و در عین حال شخصیت «جسور» مشهور امیلی کوپر (با بازی کالینز) را منعکس می‌کردند، با «درآمیختن اقلام قدیمی و وینتج با قطعات معاصر» برگزید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فیتوسی پیش‌تر در فصل اول و دوم سریال با طراح افسانه‌ای، پاتریشیا فیلد، همکاری کرده بود. او برای فصل سوم در راس بخش مد و به‌عنوان طراح لباس اصلی مجموعه، بدون فیلد به کار خود ادامه داد.

قطعات جدید مانند شنل ظریف صورتی پردار امیلی، استعداد فیتوسی را نشان داد. او در مورد این لباس که در فصل جدید نمایش داده شد، توضیح می‌دهد: «من می‌خواستم او آن نوع برازندگی و ظرافت یک پرنده کوچک را داشته باشد.» این شنل تنها چشمه‌ای از مجموعه لباس‌های مد روزی است که در این فصل به تن شخصیت‌ها پوشانده شده است.

مانند دنیای این سریال، مد برای فیتوسی به تمامی درباره داستان‌سرایی و قصه‌گویی است.

او دراین‌باره می‌گوید: «مسئله داستان‌گویی با لباس‌ها و ایجاد حس زیبایی در همگان است. امیلی به من اجازه می‌دهد تا کاملا با این جنبه خلاقیت جسورانه دست به آزمایش بزنم، جایی که می‌توانی قوانین مد را بشکنی، جایی که می‌توانی خودت باشی و احساس کنی متفاوت و منحصربه‌فرد هستی و آن را تایید کنی.»

فصل سوم امیلی در پاریس که در ۱۰ قسمت در نتفلیکس در ۲۱ دسامبر منتشر شد، داستان امیلی را دنبال می‌کند که برای تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز، از کاری گرفته تا عاشقانه، به چالش کشیده می‌شود.

بیشتر از مُد و زیبایی