دختر پنج ساله جان برادر نوزادش را نجات داد

در حادثه‌ای مرگبار در روز کریسمس در غرب استرالیا، خودرو یک خانواده پنج‌نفره واژگون شد

دختر پنج ساله پس از ۵۵ ساعت گیر کردن در خودرو در دمای ۳۰ درجه، موفق شد بیرون بیاید و برادر یک ساله‌اش را نیز بیرون بکشد-Nine News Australia

به گزارش سی‌ان‌ان و به نقل از ۹نیوز، دختر پنج ساله یک خانواده پس از تصادفی که به کشته شدن پدر و مادرش منجر شد، در حالی که به همراه دو برادرش به مدت ۵۵ ساعت داخل خودرو گرفتار شده بودند، جان برادر شیرخوار خود را نجات داد.

 جیک دی ۲۸ ساله و سیندی برادوک ۲۵ ساله، پدر و مادر این کودکان، پس از انحراف لندرورشان از جاده و واژگونی آن در حدود ۱۰ کیلومتری شهرستان در کوندینان در غرب استرالیا، در ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه، جان باختند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خانواده پنج نفره یک روز پیش از کریسمس ناپدید شدند و سه فرزند آن‌ها که از تصادف جان سالم به در برده‌اند، تا حدود ظهر سه‌شنبه یعنی به مدت دو روز به همراه پیکر والدینشان در خودرو واژگون‌شده محبوس بودند. یکی از بستگان این خانواده می‌گوید که دختر پنج ساله آن‌ها بالاخره پس از ۵۵ ساعت گیر کردن در خودرو در دمای ۳۰ درجه، موفق شد بیرون بیاید و برادر یک ساله‌اش را نیز بیرون بکشد.

استرالیا در نیمکره جنوبی قرار دارد و در آنجا اینک فصل تابستان آغاز شده است. گرمای شدید باعث شد این سه کودک با خطر جدی بی‌آبی و گرمازدگی مواجه شوند. اقوام و دوستان این خانواده بالاخره پس از ساعت‌ها، محل تصادف را پیدا کردند. در حالی که این دختر و دو برادر یک و دو ساله‌اش، که دومی هنوز در صندلی کودک گرفتار بود، به‌شدت کم‌آبی داشتند.

مایکل رید، یکی از بستگان کودکان نجات‌یافته، به ناین‌نیوز گفت: «برای سه بچه سخت بود که تمام مدت در آن ماشین باشند. هیچ کس نمی‌داند بر آن‌ها چه گذشته است.»

هر سه کودک برای مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان کودکان پرت منتقل شدند و گزارش شده که وضعیت آن‌ها تثبیت شده است.

بیشتر از جهان