تیلور سوییفت اولین فیلم بلند خود را کارگردانی می‌کند

فیلمنامه اصلی این پروژه جدید با سرچ‌لایت پیکچرز را خود این خواننده و ترانه‌سرا نوشته است

سوییفت اخیرا در فیلم آمستردام دیوید او راسل بازی کرد- Kevin Winter/ Getty Images/ AFP

تیلور سوییفت اولین کارگردانی خود را با فیلم جدیدی برای سرچ‌لایت پیکچرز (Searchlight Pictures) انجام خواهد داد.

هنرمند ترانه «ماجرای عشق» فیلمنامه‌ای نوشته است که جزئیات آن در حال حاضر مشخص نیست.

این خواننده و ترانه‌سرا قبلا موزیک‌ویدیو‌های تحسین‌شده‌ ترانه‌های «همه‌اش را خیلی خوب» (All Too Well) و «مرد» (The Man) را کارگردانی کرده و برای هر دو جایزه وی‌ام‌ای (VMA) و ام‌تی‌وی (MTV) را به‌دست آورده بود. «همه‌اش را خیلی خوب: فیلم کوتاه» همچنین واجد شرایط دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه است.

سرچ‌لایت پیکچرز شرکت سازنده فیلم‌های برنده‌ جوایزی مانند سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها (Nomadland)، قوی سیاه (Black Swan) و میلیونر زاغه‌نشین (Slumdog Millionaire) است.

سوییفت اوایل سال جاری در جشنواره فیلم تورنتو تمایل خود به ساختن فیلم (بلند) را ابراز کرد.

او گفت: «دوست دارم همچنان قدم‌های کوچکی روبه جلو بردارم. و فکر می‌کنم اکنون در جایی‌ام که قدم کوچک بعدی در واقع گام کوچکی نیست، بلکه متعهد شدن به ساختن فیلم است.»

او ادامه داد: «احساس می‌کنم واقعا دوست دارم فرصت مناسبی برایم پیش بیاید؛ زیرا من واقعا مطلقا عاشق داستان‌گویی به این شکل‌ام.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش گاردین، دیوید گرینبام و متیو گرینفیلد، روسای سرچ‌لایت، گفته‌اند: «تیلور هنرمند و داستان‌نویسی است که در هر نسل یکی از او وجود دارد. همکاری با او در آغاز این سفر خلاقانه و هیجان‌انگیز واقعا مایه خوشحالی و افتخار است.»

سوییفت ۱۱ بار جایزه گرمی (Grammy) را برنده شده و تنها هنرمند زنی است که در سه دوره مختلف برنده آلبوم سال شده است. سوییفت دهمین آلبوم استودیویی خود، نیمه‌شب‌ها (Midnights)، را در ماه اکتبر منتشر کرد.

سوییفت اخیرا به‌عنوان بازیگر در فیلم آمستردام (Amsterdam) دیوید او راسل ظاهر شد. او در فیلم‌های بخشنده (The Giver)، گربه‌ها (Cats) و روز ولنتاین (Valentine’s Day) هم بازی کرده است.

او همچنین به‌تازگی خبر اجرای اولین تور تمام‌استادیومی‌ خود از سال ۲۰۱۸ تاکنون را که سال آینده آغاز خواهد شد، اعلام کرد.

اوایل این هفته فاش شد که طرفداران سوییفت از تیکت‌مستر (Ticketmaster) به‌دلیل افتضاحی که در پیش‌فروش بلیت تور ایراس (Eras) او پیش آمده است، شکایت کرده‌اند.

پیش‌فروش بلیت‌های تور سال ۲۰۲۳ آمریکای شمالی این خواننده ۳۲ ساله ماه گذشته شروع شد. اما تیکت‌مستر، سایت مربوط به این رویداد، از کار افتاد و بسیاری از طرفداران در رسانه‌های اجتماعی ابراز سرخوردگی کردند.

بلافاصله پس از شروع پیش‌فروش، بلیت‌هایی به قیمت ۲۲ هزار دلار (۱۸ هزار و ۵۰۰ پوند) در سایت‌های فروش مجدد ظاهر شدند.

این خواننده در روایتگر (استوری) اینستاگرام نوشت: «اینکه ۲۴ میلیون نفر بلیت خریده‌اند، واقعا متحیر‌کننده است؛ اما اینکه بسیاری از آن‌ها احساس می‌کنند برای گرفتن بلیت‌ها مجبور شده‌اند چندین مرحله سخت را پشت سر بگذارند، واقعا مرا عصبانی می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از فیلم