کامیلا سنت‌شکنی می‌کند

ملکه همسر به جای به کارگیری ندیمه‌ها برای اجرای وظایف رسمی خود، شش «همراه ملکه» خواهد داشت

کامیلا از شخصی که ممکن بود اصلا در نقش ملکه بریتانیا پذیرفته نشود، به ملکه‌ای محبوب و سنت‌شکن تبدیل شده است. او سنتی به قدمت چندین قرن را شکست، نقش ندیمه را کنار گذاشت و قدم‌هایی برداشت تا این نقش سنتی را به تمامی تغییر دهد و نقشی کاملا جدید را جایگزین آن کند. حالا کامیلا به جای به کارگیری ندیمه‌ها برای کمک به انجام وظایف رسمی خود، شش «همراه ملکه» خواهد داشت.

همراهان ملکه نقشی ترکیبی از همراهی، مشاوره و منشی‌گری بر عهده خواهند داشت و کامیلای ۷۵ ساله را در سفرها و تورهای سلطنتی همراهی خواهند کرد.

این افراد عبارت‌اند از سارا تروتن، جین فون وستنهولز و فیونا، مارشیونس لنزداون، که یک طراح داخلی حرفه‌ای است، کاترین بروک، بارونس کارلین چیزلم، که اکنون یک عضو غیروابسته است و سارا کزیک، دوست نزدیک کامیلا.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر گزارش‌ها، همه آن‌ها برای تامین هزینه‌های خود مبلغ مشخصی دریافت خواهند کرد؛ همان‌طور که ندیمه‌ها دریافت می‌کردند.

برخی همراهان ملکه برای اولین بار در مراسمی که روز سه‌شنبه ۲۹ نوامبر برای آگاهی‌بخشی در مورد خشونت علیه زنان و دختران در کاخ باکینگهام برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت. این زنان از اعضای حلقه دوستان نزدیک کامیلا و چارلز و جزو قدیمی‌ترین و مورداعتمادترین دوستان ملکه‌همسرند.

البته استخدام‌های جدید به همین جا ختم نمی‌شود. ملکه‌همسر اولین آجودان شخصی خود را نیز استخدام کرده است؛ یک مشاور مرد که همان نقش را بر عهده دارد. سرگرد اولی پلانکت به عنوان مباشر کامیلا منصوب شده و گفته می‌شود که نقش او رسیدگی به دفتر خاطرات ملکه و همراهی او در رویدادهای رسمی است.

به نظر می‌رسد وظایف همراهان ملکه مشابه وظایفی است که ندیمه‌های ملکه به عهده داشتند؛ اما نه به آن گستردگی. آن‌ها احتمالا کمتر از ندیمه‌های ملکه در مراسم مختلف حضور خواهند داشت و در مواقع خاص، به جای منشی خصوصی یا معاون منشی خصوصی انجام وظیفه می‌کنند.

بیشتر از زندگی