ملکه کامیلا نشان سلطنتی جدید خود را دریافت کرد

نماد ملکه همسر به‌دنبال انتشارنماد‌های همسرش منتشر شد

ملکه همسر از این نماد جدید که آن را از بین چند طرح پیشنهادی انتخاب کرده است، بر روی سربرگ‌های شخصی، کارت‌ها و هدایا استفاده خواهد کرد- AFP

کامیلا ۷۵ ساله که پس از مرگ ملکه الیزابت در ماه سپتامبر به‌عنوان ملکه همسر پادشاه چارلز سوم شناخته می‌شود، از نشان سلطنتی جدیدش رونمایی کرد.

نشان جدید کامیلا شامل دو حرف سی‌آر (CR) است که زیر تاج جانمایی شده است. حرف سی (C) به‌عنوان اولین حرف نام ملکه کامیلا (Camilla) و آر (R) برای رجینا -لغت لاتین برای «ملکه»- در این نشان استفاده شده‌اند. نشان شاه چارلز نیز حروفی مشابه حروف نشان کامیلا دارد. سی (C) برای حرف اول نام او و آر (R) برای رکس -به معنی پادشاه- همراه با عدد رومی «سه» یا «سوم» است.

نشان قبلی کامیلا یک حرف سی (C) بزرگ زیر تاج بود، که به حرف اول نام او اشاره داشت.

ملکه همسر از این نماد جدید که آن را از بین چند طرح پیشنهادی انتخاب کرده است، بر روی سربرگ‌های شخصی، کارت‌ها و هدایا استفاده خواهد کرد. صلیبی هم که او روز پنجشنبه به مناسبت مراسم یادبود یکشنبه، در میدان یادبود خواهد گذاشت این نشان را خواهد داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نشان کامیلا را پروفسور یوان کلایتون، عضو هیئت علمی خوشنویسی و طراحی دانشکده سلطنتی با همکاری تیموتی تواد، هرالد پینتر و اسکریونر از کالج اسلحه طراحی کرده‌اند.

نماد ملکه همسر به‌دنبال انتشارنماد‌های همسرش منتشر شد. از نشان جدید سلطنتی در ماه سپتامبر رونمایی شد و به‌تدریج جایگزین نشان «ای‌آر دو» (ER II) ملکه الیزابت خواهد شد. مقام‌های کاخ گفتند برخی از تغییرها تدریجی خواهد بود، اما نشان‌های پست روی تمام نامه‌هایی که از کاخ باکینگهام خارج می‌شوند، از قبل اعمال شده است.

نماد چارلز به‌عنوان پادشاه، در اسناد دولتی و در صندوق‌های پستی قرمز معروف در سراسر بریتانیا و همچنین مرسوله‌های پستی ادارات استفاده می‌شود.

شاه چارلز این طرح را از بین چندین طرح نشان خانوادگی که کارشناسان در دانشکده اسلحه طراحی کرده بودند، انتخاب کرد.

نشان قبلی شاه چارلز نیز یک حرف سی (C) زیر تاج بود.

بیشتر از زندگی