ویلیام، کیت و کامیلا در جشنواره یادبود لژیون سلطنتی بریتانیا

پس از مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم، این اولین حضور مشترک خانواده سلطنتی در یک مراسم بود

این اولین باری که شاه چارلز سرپرست این مراسم بود-ISABEL INFANTES / POOL / AFP

شاهزاده و شاهدخت ولز از جمله چند عضو ارشد خانواده سلطنتی بودند که در جشنواره یادبود لژیون سلطنتی بریتانیا شرکت کردند.

این رویداد شنبه شب در رویال آلبرت هال لندن برگزار شد و یکی از چندین رویدادی بود که خانواده سلطنتی در آستانه «یکشنبه یادبود» در آن‌ شرکت می‌کردند.

این همچنین اولین حضور مشترک درباریان ارشد پس از خاکسپاری ملکه الیزابت در تاریخ ۱۹ سپتامبر است.

شاه چارلز سوم و کامیلا، ملکه همسر، نیز همراه ارل و کنتس واسکس، شاهزاده سلطنتی و دریاسالار سر تیم لارنس، دوک و دوشس گلوستر، دوک کنت و شاهدخت الکساندرا در این جشنواره شرکت کردند.

در این جشنواره با داستان‌گویی، ترانه‌خوانی و دکلمه از خدمات و جانبازی‌های سربازان زن و مرد تقدیر و چهلمین سالگرد جنگ فالکلند گرامی داشته شد.

در این رویداد، از ملکه فقید بریتانیا و ۷۰ سال خدمت و ایثار او از جمله به عنوان پشتیبان لژیون سلطنتی بریتانیا و فرمانده کل نیروهای مسلح بریتانیا با طولانی‌ترین مدت خدمت، تجلیل شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملکه الیزابت دوم ۸ سپتامبر امسال درگذشت. در گواهی مرگ او، علت فوت را «کهولت سن» نوشته بودند. علیاحضرت در ۹۶ سالگی درگذشت.

در این رویداد ایان مک‌کالوچ، رئیس رویال آلبرت هال، و ژنرال جیمز بشال، رئیس لژیون سلطنتی بریتانیا، میزبان ضیافت دربار بودند.

همچنین روز ۱۳ نوامبر اعضای خاندان سلطنت در مراسم یکشنبه یادبود در سنوتاف وایتهال حضوریافتند.

در این مراسم، پادشاه بریتانیا حلقه گل شقایق جدیدی حاوی روبانی به رنگ‌های لباس سوارکاری خود با طرحی الهام‌گرفته از لباس‌هایی که مادر و پدربزرگ فقیدش، جورج ششم، می‌پوشیدند، در محل قرار داد.

این اولین باری که شاه چارلز سرپرست این مراسم است؛ رویدادی که ملکه آن را یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌ها در تقویم سلطنتی می‌دانست.

گزارش‌های تکمیلی در پی‌ای.

© The Independent

بیشتر از جهان