بالنسیاگا در اپرای سلطنتی لندن

این اولین همکاری خانه مد بالنسیاگا و اپرای سلطنتی لندن است

بالنسیاگا برای هشت نفر از بازیگران گروه لباس طراحی کرد، از جمله یک کت بلند سبز خزدار-Instagram/Royaloperahouse

خانه اپرای سلطنتی لندن با نام تجاری لوکس بالنسیاگا همکاری می‌کند و در تئاتر این مرکز فرهنگی تعدادی از طراحی‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۲ بالنسیاگا را به نمایش گذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اپرای «آخرین روزها» که بر اساس فیلمی به همین نام، ساخته گاس ون سنت محصول سال ۲۰۰۵ ساخته شده است، در ۷ اکتبر در تئاتر لینتری اکران شد و هدف آن، ارائه اجرایی معاصر از این اثر در اپرا است.

موضوع نمایش مانند فیلم اصلی، بر اساس زندگی کرت کوبین فقید، رهبر پرحاشیه گروه محبوب دهه نودی نیروانا، است که در سال ۱۹۹۴ به زندگی خود پایان داد.

این اولین همکاری خانه مد بالنسیاگا و اپرای سلطنتی لندن است و در واقع همکاری‌ سه‌جانبه‌ای بین دمنا جیواسیلیا، طراح ارشد بالنسیاگا، پاتریک ولده، طراح سبک، و مت کاپسون، کارگردان و تنظیم کننده اشعار اوپرا، محسوب می‌شود.

بالنسیاگا برای هشت نفر از بازیگران گروه لباس طراحی کرد. از جمله طرح‌های آن‌ها می‌توان به پیراهن راه‌راه بزرگ‌تر از سایز، یک کت بلند سبز خزدار، یک کت کوتاه‌تر مشکی و زنجیر جواهرات نقره‌ای سنگین اشاره کرد.

 

نشریه دابلیودابلیودی (WWD) از قول کاپسون نوشت: «اول کار می‌دانستیم که باید از طراحی‌های یک مقطع زمانی خاص پرهیز کنیم و به سمت چیز متناقض‌تری برویم که بیشتر به زمان حال بخورد؛ بالنسیاگا برای این پروژه کاملا مناسب بود. دمنا با زیر سوال بردن و تحریف کهن‌الگوها، زیبایی‌شناسی «جایگزین» و میراث دهه ۹۰ به شیوه شاعرانه و درهم گسیخته‌ای این کار را انجام داد.»

نمایش «آخرین روزها» از ۷ اکتبر کار خود را شروع کرد و تا ۱۱ اکتبر ادامه داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی