پارچه‌های محبوب پاییزی

پشم قدیمی‌ترین عایقی است که با استفاده از آن در هوای سرد، گرم خواهید ماند

با پایان یافتن تابستان و گرما، مد پاییزی در راستای انتخاب محصولات بهتر و بادوام‌تر، به خاطرات گذشته نزدیک‌تر می‌شود. تمرکز پارچه‌های این فصل بر محصولات با کیفیتی است که حس و حال مد قدیمی و پایدار را دارد. با ما همراه باشید تا با پنج پارچه‌ای که برای روزهای پاییز شما را جذاب‌تر می‌کنند، بیشتر آشنا شوید.

چرم

اگر پارچه چرمی یکی از لوازم اصلی پاییزی نباشد، عجیب است. برای این فصل، پارچه‌های چرمی نرم در ترکیب با رنگ‌های خنثی‌تر یا پررنگ، ترکیب زیبایی خواهند ساخت. ماهیت نرم و براق چرم، آن را برای شلوار، بلوز، کت و پیراهن مناسب می‌کند. علاوه بر این، انتظار پارچه‌های چاپی چرمی با طرح‌های خزندگان عجیب‌وغریب را هم در این فصل داشته باشید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پشم

پشم قدیمی‌ترین عایقی است که با استفاده از آن در هوای سرد، گرم خواهید ماند. پشم محبوب این فصل، انواع تویید (tweed) -پشم‌های رنگی و خط‌دار- و هندستوت (hounds‌tooth) -نوعی طرح پارچه که شباهت کمی به شطرنجی دارد- است. وزن لباس‌ها بیشتر به سمت سبک میل می‌کند، هرچند که لباس‌هایی با وزن متوسط و سنگین هم هنوز مورد توجه‌اند. رنگ‌های پاییزی خنثی را می‌توانید با تکه‌های رنگی‌تر هماهنگ کنید. در میان لباس‌های بیرونی دامن‌های پشمی کوتاه یا مدل‌های کلاسیک حسابی مد است.

پارچه کبریتی

پارچه‌های کبریتی، با حال و هوایی شبیه دهه ۷۰، یکی از پاییزی‌ترین اقلامی‌اند که احساس نرم و گرم مطبوعی در سرما به شما خواهند داد. با توجه به بازگشت بسیاری از سبک‌های قدیمی، هماهنگ کردن ظاهرتان با پارچه کبریتی کار سختی نیست. آن‌ها را می‌توانید در انواع رنگ‌های تیره و پررنگ پیدا کنید. شلوار دم پا گشاد، دامن و کت‌وشلوار، ازجمله لباس‌هایی‌اند که با پارچه کبریتی جالب می‌شوند.

پارچه‌های نخی قابل استفاده مجدد

وقتی حساسیت در مورد مد پایدار بالاست، مهم است به طراحانی مثل مارا هافمن و استلا مک کارتنی که در این مسیر حرکت می‌کنند بیشتر بپردازیم. این دو طراح در مجموعه‌های خود شروع به استفاده از پارچه‌های طبیعی مثل کتان و پنبه کرده‌اند. الیاف طبیعی و قابل بازیافت پنبه، پارچه همه‌کاره‌ای به ما می‌دهد که در تمام طول سال می‌توان استفاده کرد و بدون احساس گناه پوشید.

ابریشم

جوانی و سرزندگی دهه ۲۰ را با پارچه‌های لغزان، نرم و صاف ابریشمی پرواز دهید. پارچه ابریشمی به هر ظاهری‌، از جزئیات توری گرفته تا کت‌وشلوار و لباس‌های معمولی‌تر، ظرافت شیکی می‌دهد. مد پارچه ابریشمی یکی از کاربردی‌ترین پارچه‌ها است که می‌توان با انواع لباس‌ها و برای مناسبت‌های متفاوت آن را هماهنگ کرد.

بیشتر از مُد و زیبایی