لباس‌های پرطرفدار پاییز امسال را بشناسید 

پاییز امسال به سراغ مدل‌های قدیمی کت‌های چرمی بلند بروید

این روزها زمان خداحافظی با لباس‌های تابستانه، و سلام به همه مدل‌های محبوب جدید و کلاسیک مد پاییزی است.

با ‌حکمرانی نمایش بافتنی‌های منحصربه‌فرد و تزئینات شلوغ و برجسته طراحان مد بر سکوی نمایش، به‌خصوص پولک‌ها و طرح‌های چاپی شلوغ از نقوش حیوانات تا طرح‌های گلدار در رنگ‌های جسورانه، مانند صورتی باربی،  پیش‌بینی‌های زیادی درباره اینکه چه مدل‌هایی امسال پرطرفدار خواهند بود، روی سکوی نمایش خانه‌های مد به چشم می‌خورد.

نشریه «این‌استایل» تعدادی از بهترین سبک‌های پاییزی را معرفی کرده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کت‌وشلوار

اکنون کت‌وشلوارها در حال حکمرانی‌اند؛ سبکی که به ویژه مورد توجه جردن استولچ، طراح و مشاور سبک شخصی  میکادو (MiKADO)، قرار دارد.

استولچ می‌گوید: «این کت‌وشلوارها چندین فصل است که محبوبیت یافته‌اند و به این زودی قرار نیست کنار بروند، که برای طرفداران لباس‌های یکدست و هماهنگ مثل من، مایه خوشحالی است. کت‌وشلوارهای پاییز ۲۰۲۲ تمرکز عمده‌ای روی خیاطی دارند. شانه‌های شکیل، یقه‌های برگردان، جلیقه‌ها و کمرهای تنگ و کمربندخور را در نظر بگیرید. برای بسیاری از مشتریان، این مد محبوب به‌روزشده، بسیار کمتر از مد قبلی، کت‌های سایز بزرگ با شانه‌های پهن، ترسناک به نظر می‌رسد.»

چرم

یکی دیگر از مدهای محبوب پاییزی، لباس‌های چرمی است. 

با توجه به این سبک، می‌توانید هر چیزی که در کمد لباستان دارید، با یک قطعه چرمی، چه طبیعی و چه مصنوعی، هماهنگ کنید. شلوارها، کت‌های کتانی، تاپ‌های کوتاه و لباس‌هایی را در نظر بگیرید که با تزئیناتی جذاب و چکمه‌های بلند ترکیب‌شده‌اند.

خز مصنوعی

مدت‌ها است که خز طبیعی دیگر حضور چشم‌نوازی در صنعت مد ندارد، اما پیشرفت صنعت نساجی تا حد زیادی ما را از خریدن خز واقعی بی‌نیاز کرده است. 

اگر علاقه‌ای به یک قطعه لباس بزرگ مثل کت خز ندارید، می‌توانید  با تزئینات فراوانی که این روزها در بازار موجود است، درخشش زیبای پاییزی به لباس‌های عادی خود بدهید. آویز کیف و کوله‌پشتی، دستکش‌هایی با لبه خزدار و کلاه‌های خز، گزینه‌های خوبی خواهند بود. 

پالتو چرم 

نیکول روسو،  طراح سبک شخصی، پیشنهاد هیجان‌انگیزی دارد. او از شما می‌خواهد که این پاییز و زمستان به سراغ مدل‌های قدیمی کت‌های چرمی بلند و زمخت بروید. 

او به «این‌استایل» می‌گوید:«من کت مشکی دو ردیف دکمه پرادا با یقه‌های پهن را می‌پسندم، اما اگر به مغازه‌ای دست‌دوم‌فروشی بروید، مطمئنا مدل‌هایی از دهه‌های قبل پیدا می‌کنید که در این پاییز ظاهر شما را تکمیل کنند. می‌توانید کت خود را با پیراهن‌های کوتاه بهاره ست کنید تا ظاهری تلفیقی داشته باشید.»

چکمه‌های خاص 

چکمه‌های تیره‌رنگ روی زانو یکی از ملزومات اصلی فصل پاییزند که به نظر می‌رسد نمی‌توان آن‌ها را با چیز دیگری جایگزین کرد، اما تاکنون به چکمه‌های درخشان یا روشن ‌فکر کرده‌اید؟ چکمه‌های پلاستیکی نقش‌دار هم در این سال‌ها طرفداران زیادی در مناطق پرباران که چکمه چرمی در آن آسیب می‌بیند، برای خود دست‌وپا کرده‌اند. 

هر چیز بازیافتی، قدیمی و عتیقه

مدهای محبوب دهه ۹۰  برای سال ۲۰۲۲ دوباره محبوب شده‌اند. برای انتخاب چیزی که دوست دارید، می‌توانید سری به موزیک‌ویدیوهای قدیمی بزنید و یکی دو قطعه را که حال و هوای آن روزها را دارد و احتمالا در کمد لباس خودتان هم پیدا می‌شود، برای پاییز امسال بیرون بیاورید. با این سبک، می‌توانید به لباس‌هایی که مدت‌ها نمی‌دانستید با چه سبکی می‌توانند مناسب باشند، شانس ابراز وجود بدهید. 

کت‌های سایز بزرگ 

هر قدر در تابستان برای نشان دادن اندام ورزیده و لاغر خود زحمت‌کشیده‌اید، کافی است. در پاییز، خود را آرام و راحت در کت و پالتوهای سایز برگ بپیچانید و از آن لذت ببرید.

می‌توانید کت خود را  با یک پیراهن و کفش ورزشی هماهنگ کنید تا ظاهری جالب و متعادل داشته باشید که مناسب فصل پاییز و هوای متغیر آن است.

لباس‌های چهارخانه

فصل پاییز اگر پرچم داشت، حتما از یک پارچه چهارخانه دوخته شده بود. هیچ‌ چیز مانند لباس‌های چهارخانه آمدن پاییز را فریاد نمی‌زند.

امسال می‌توانید لباس‌های چهارخانه خود را با لوازم جانبی که خز، پولک، یا ابریشم دارند، ترکیب کنید.

بیشتر از مُد و زیبایی