آخرین وظیفه تنها دختر ملکه؛ همراهی با تابوت مادر

شاهدخت آن که به مادرش خیلی نزدیک بود، پیش از درگذشت ملکه بر بالین او حضور پیدا کرد

شاهدخت آن، دومین فرزند و تنها دختر الیزابت دوم، ملکه فقید بریتانیا در آخرین ماموریت خود برای مادرش، تابوت او را از اسکاتلند تا لندن همراهی می‌کند.

Aaron Chown / POOL / AFP

شاهدخت آن که به مادرش خیلی نزدیک بود، پیش از درگذشت ملکه بر بالین او حضور پیدا کرد. او روز یکشنبه در سفری شش ساعته از بالمورال تا ادینبورگ، پشت خودروی حامل تابوت بلوطین ملکه حرکت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نقش شاهدخت آن که آخرین روزها را در اسکاتلند با مادرش سپری کرد در مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم کلیدی است. او در پرواز از ادینبورو تا لندن نیز تابوت مادرش را همراهی می‌کند. شاهدخت سلطنتی در ادینبورو و لندن به همراه دیگر اعضای خانواده سلطنتی در مراسم تشییع در کنار تابوت ملکه راه می‌رود.

شاهدخت آن از جمله اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا بود که روز شنبه از قصر بالمورال بیرون آمد و از مردم که برای ادای احترام به ملکه آمده بودند، تشکر کرد. او به همراه دخترش زارا، یادداشت‌ها و پیام‌های محبت‌آمیز مردم را خواندند.

ALKIS KONSTANTINIDIS / POOL / AFP

تابوت حامل پیکر ملکه روز دوشنبه در ادینبورو تشییع می‌شود و شاهدخت سلطنتی روز سه‌شنبه به همراه تابوت مادرش از ادینبورو به سوی لندن حرکت می‌کند.

تابوت ملکه فقید بریتانیا پیش از خاکسپاری در لندن، به مدت چهار روز در وست مینستر در منظر عموم قرار می‌گیرد تا مردم بتوانند به او ادای احترام کنند.

در نهایت ۱۱ صبح دوشنبه ۱۹ سپتامبر مراسم خاکسپاری آغاز می‌شود و پیکر ملکه الیزابت دوم در نمازخانه یادبود شاه جورج ششم در وینزور در کنار پدر، ‌مادر، خواهر و همسرش  به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر از جهان