مگان مارکل عروس خوبی است!

۵۵ درصد بریتانیایی‌ها می‌گویند مگان تاثیر مثبتی در سلطنت بریتانیا داشته است

Jeremy Selwyn / POOL / AFP

طبق نظرسنجی جدید، بیش از نیمی از بریتانیایی‌ها فکر می کنند دوشس ساسکس برای خانواده سلطنتی خوب بوده است.

این تحقیق که توسط مجله تاتلر انجام شده، نشان داد که در نظرسنجی که در ماه سپتامبر انجام شد، 55 درصد از 2016 بزرگسال معتقدند که مگان تأثیر مثبتی در سلطنت بریتانیا دارد و 44 درصد نیز نظری خلاف این را دارند.

چهل درصد از افراد نظرسنجی معتقدند که رسانه ها با دوشس ناعادلانه رفتار کرده اند و 27 درصد معتقدند که این امر ناشی از نژادپرستی است.

یک مستند تلویزیونی به تازگی نشان داد که مگان چقدر با زیر ذره بین قرار داشتن از سوی مطبوعات دست و پنجه نرم می کند. این بازیگر پیشین به مجری گفت که احساس خوبی ندارد.

در مستند "هری و مگان": یک سفر آفریقایی، که دوک ساسکس و مگان را در تور اخیر سلطنتی در جنوب آفریقا دنبال کرد، دوشس گفت که او هیچ ایده ای از اینکه ازدواج با خانواده سلطنتی چگونه خواهد بود، نداشت.

مگان مارکل گفت: «وقتی من برای اولین بار با همسرم آشنا شدم، دوستانم واقعاً خوشحال شدند، زیرا من بسیار خوشحال بودم، اما دوست بریتانیایی ام به من گفت:" من مطمئنم که او عالی است، اما شما نباید ازدواج کنید، زیرا مجلات زرد و عامه پسند بریتانیایی زندگی شما را خراب می کنند».

دوشس 38 ساله افزود که به عنوان یک آمریکایی، "بسیار ساده دلانه" تصور می کرد که پرداختن مجلات عامه پسند به او بی"معنی" است.

مگان گفت: «بزرگترین چیزی که می دانم این است که هیچ وقت فکر نمی کردم این کار آسان باشد، اما فکر می کردم منصفانه باشد و این بخشی است که وفق دادن با آن سخت است».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/life-style/meghan-markle

© The Independent

بیشتر از زندگی