همسر سیلوستر استالونه بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک از او جدا می‌شود

خبر پاک کردن خالکوبی بزرگ صورت فلاوین از روی شانه استالونه چند روز پیش از درخواست طلاق او خبرساز شد

جنیفر فلاوین در فرم طلاق، بابت هدر دادن اموال مشترکشان از سیلوستر استالونه غرامت خواست-VALERIE MACON / AFP

جنیفر فلاوین، مدل سابق، بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک با سیلوستر استالونه، هنرپیشه فیلم‌های راکی و رمبو، درخواست طلاق داد.

بر اساس اسنادی که نشریه صفحه شش از دادگاه به دست آورده، ازدواج آن‌ها «به طور جبران‌ناپذیری شکست خورده» و فلاوین از دادگاه درخواست کرده است تا دارایی‌هایشان «عادلانه» بین آن‌ها تقسیم شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در عین‌حال، فلاوین ادعا می‌کند استالونه اموال مشترک‌شان را «به عمد هدر داده است.» به‌همین دلیل نیز او، در جریان رسیدگی به امور مالی مربوط به طلاق‌شان، تحت عنوان دریافت غرامت، سهم بیشتری از اموال استالونه طلب کرد. به این ترتیب، در حالی‌که استالونه در ملکی در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند، فلاوین درخواست استفاده انحصاری از خانه مشترک‌شان در پالم‌بیچ را مطرح کرده است.

به گزارش پیچ سیکس، استالونه روز چهارشنبه در واکنش به این خبر گفت: «من خانواده‌ام را عاشقانه دوست دارم. ما به مسائل شخصی دوستانه و خصوصی رسیدگی می‌کنیم.»

خبر پاک کردن خالکوبی بزرگ صورت فلاوین از روی شانه استالونه چند روز پیش از درخواست طلاق او خبرساز شد. زک پرز، هنرمند خالکوبی، در یک پست اینستاگرامی در ۱۶ اوت نوشت: «بهترین روز حرفه‌ خالکوبی من!!»، او با خطاب قرار دادن استالونه نوشت: «از اینکه برای خالکوبی خود به من اعتماد کردید متشکرم.»

پرز بعدا به دلیل حدس و گمان‌های زیاد هواداران مبنی بر جدایی احتمالی استالونه و فلاوین، این پست را حذف کرد.

استالونه در مه ۱۹۹۷، ده سال بعد از اولین ملاقات، با فلاوین ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه دختر است: سوفی ۲۵ ساله، سیستین ۲۴ ساله و اسکارلت ۲۰ ساله.

بیشتر از زندگی