ستاره متالیکا پس از دو دهه از همسرش جدا می‌شود

این زوج در سال ۱۹۹۷ پس از پنج سال رابطه با یکدیگر ازدواج کرده بودند

هتفیلد در گذشته از همسر خود به دلیل تلاش‌هایش در کمک به کنترل خشم و مصرف الکل قدردانی کرده بود-CHRISTOPHER POLK / GETTY IMAGES VIA AFP

خواننده مشهور گروه موسیقی متالیکا پس از بیش از دو دهه ازدواج، از همسرش جدا می‌شود. جیمز هتفیلد ستاره متالیکا و همسرش فرانچسکا هتفیلد تصمیم به جدایی گرفته‌اند و این خواننده راک بی سروصدا درخواست طلاق داده است.

به گزارش نشریه صفحه شش، منابع نزدیک به این زوج سابق می‌گویند که جیمز در اوایل سال جاری در کلرادو درخواست طلاق کرده و پایان ازدواج آن‌ها از چشم عموم دور مانده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج در سال ۱۹۹۷ پس از پنج سال رابطه با یکدیگر ازدواج کردند. از آن زمان آن‌ها صاحب سه فرزند؛ دو دختر با نام‌های کالی ۲۴ ساله و مارسلا ۲۰ ساله و یک پسر به نام کاستور ۲۲ ساله شدند. طبق گزارش‌ها این دو هنوز به خاطر فرزندانشان با یکدیگر در تماس هستند.

هتفیلد، ۵۹ ساله، در گذشته از همسر سابق، ۵۲ ساله، خود به دلیل تلاش‌هایش در کمک به او برای مدیریت مشکلاتش در کنترل خشم و مصرف الکل قدردانی کرده بود و در سال ۲۰۱۷ به متال هدزون گفته بود: «ترس انگیزه بزرگی در این امر بود. از دست دادن خانواده‌ام... این چیزی بود که من را خیلی ترساند، این همان آخر خطی بود که به آن رسیدم، اینکه خانواده‌ام به خاطر رفتارهایم مرا ترک کنند. همسرم مرا از خانه بیرون کرد، من در جایی دیگر به تنهایی زندگی می‌کردم، من این را نمی‌خواستم... او من را از خانه بیرون انداخت و این حسابی مرا ترساند.»

در آن زمان، به دلیل دوران کودکی سختی که خودش تجربه کرده بود، او مصمم بود که کاری کند که ازدواجش ادامه یابد: «زمانی که بچه بودم خانواده‌ام از هم پاشید. پدر رفت، مادر مرد، مجبور شدم با برادرم زندگی کنم و بعد این‌طور بود که وسایلم کو؟ به نوعی همه چیز از هم پاشید و من نمی‌خواهم این اتفاق [دوباره] بیفتد. مهم نیست چه می‌شود، ما درباره این مسائل صحبت می‌کنیم و کاری می‌کنیم که [ازدواجمان] جواب دهد.»

بیشتر از زندگی