همسر سابق ماریا کری در انتظار تولد فرزند نهم و دهم

خبر تولد نهمین فرزند نیک کانن یک ماه بعد از به دنیا آمدن هشتمین فرزندش منتشر شد

روز چهارشنبه، ۲۴ اوت، نیک کانن، مجری برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که منتظر سومین فرزندش با بریتنی بل، مدل و نهمین فرزند خودش است.

نیک کانن، این هفته با انتشار تصاویر پشت صحنه عکاسی والدین با شکم عریان و برآمده بل در اینستاگرام خبر بارداری را جشن گرفت. در این ویدیو بل را با یک دامن سفید، سپس با یک تاپ و شلوار صورتی و کانن را با یک دست کت و شلوار مشکی می‌بینیم که بل را در آغوش می‌گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کانن یک‌بار ازدواج کرده است و از پنج زن صاحب هشت فرزند شد و دو تای دیگر هم در راه  دارد.
او قبلا با کریستینا میلان، خواننده و کیم کارداشیان، مدل و برنامه‌ساز تلویزیونی و جسیکا وایت، مدل، در رابطه بوده است. در سال ۲۰۰۸ با ماریا کری، خواننده و آهنگساز ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک جفت دوقلوی دختر و پسر بود. پس از آن در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰ او و بریتنی بل دارای دو فرزند شدند.
در ژوئن ۲۰۲۱ او تولد یک جفت دوقلوی دیگر را با اَبی دلا روز، دی جی، جشن گرفت. یک ماه بعد فرزند هفتم او با آلیسا اسکات، مدل، به دنیا آمد که بعد از پنج ماه در اثر سرطان مغز از دنیا رفت. در ژانویه ۲۰۲۲ کانن خبر بارداری بری تیسی، مدل را اعلام کرد و در ژوئیه فرزند آن‌ها به دنیا آمد.

خبر تولد نهمین فرزند او دقیقا یک ماه بعد از به دنیا آمدن هشتمین فرزندش منتشر شد.

کانن کمی پیش‌تر در برنامه سرگرمی امشب «Entertainment Tonight» گفته بود: «من احتمالا تمام روزم را به فرزندانم اختصاص می‌دهم. خوشبختانه ما در جهانی هستیم که این فرصت به من داده شده است. من به خاطر سبک زندگی و کسب و کارم، می‌توانم هر روز وقت بیشتری با فرزندانم بگذرانم.»

بیشتر از زندگی