همسر الویس پریسلی فیلم زندگی او را ستود

پریسیلا می‌گوید تماشای فیلم الویس برایش سخت بود، چون آن دوران را زندگی کرده ‌است

۴۵ سال پس از مرگ الویس پریسلی، ستاره «راک‌اند‌رول»، پریسیلا پریسلی، همسر سابق او، درباره صحنه‌هایی از فیلم «الویس» سخن گفت.

فیلم زندگی‌نامه‌ای «الویس» به کارگردانی باز لاهرمان، داستان زندگی غم‌انگیز خواننده افسانه‌ای و ازدواج بیمارگونه‌ او با پریسیلا را روایت می‌کند. پریسیلا و الویس از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۳ همسران رسمی یکدیگر بودند، اما آشنایی آن‌ها به سال‌ها پیش از آن، زمانی که پریسیلا ۱۴ سال داشت، برمی‌گردد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پریسیلا پریسلی که اکنون ۷۷ ساله است، در گفت‌وگو با نشریه «تودی»  (Today) درباره رابطه الویس و مدیر برنامه‌اش، کلنل پارکر، صحبت می‌کند. او از اشتیاق زیاد الویس به سینما -چیزی که نتیجه درخشانی در آن به دست نیاورد- و نقش کلنل می‌گویید.

«کلنل نتوانست الویس را به جایی که باید، برساند و تماشای آن برای من سخت بود، چون من این صحنه‌ها را زندگی کرده‌ام. من تمام بحث‌های آن‌ها را زندگی کرده‌ام. من شاهد بودم که الویس نمی‌خواست فیلم‌هایی در کنار دریا و میان دختران زیاد بازی کند، او دلش یک چیز جدی می‌خواست. دیدن فیلم بعد از این همه وقت، خاطرات زیادی را زنده کرد.»

پریسیلا پریسلی که در فیلم «اسلحه برهنه» (Naked Gun) بازی کرده است، در صفحه فیس‌بوک خود درباره فیلم «الویس» چنین نوشته است: «فیلم درباره الویس و رابطه‌اش با کلنل پارکر است. یک داستان واقعی که فقط باز لاهرمان می‌توانست آن را اینقدر خلاقانه و درخشان به تصویر بکشد. بازی آستین باتلر در نقش الویس عالی است.»

الویس پریسلی، ستاره بی‌بدیل «راک‌اند‌رول»، در دهه ۷۰ میلادی در ۴۲ سالگی درگذشت. کلنل تام پارکر، مدیر برنامه‌های او بود و کسی که به رشد او در سال‌های آغازین فعالیتش کمک زیادی کرد. شخصیت نیرومند کلنل، به تسلط کامل او بر الویس خجالتی و خانواده و اطرافیانش انجامید. در حالیکه الویس بدون اجازه کلنل هیچ فعالیت هنری و اقتصادی و حتی شخصی‌ای انجام نمی‌داد، کلنل به الویس به چشم یک پروژه مالی نگاه می‌کرد و در این راه به علایق الویس چندان توجهی نداشت.

برای آنکه بیشتر درباره نقش کلنل پارکر (که نه‌تنها «مهاجر غیرقانونی» در آمریکا بود، که در ارتش هم هرگز خدمت نکرده بود) در زندگی الویس پریسلی بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای فیلم «الویس» را فراموش نکنید.

بیشتر از زندگی