شانکا دوکوره، خواننده و بازیگر فیلم «الویس»، درگذشت

جسد این بازیگر و خواننده ۴۴ ساله در آپارتمانش در شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا کشف شد

دوکوره در فیلم «الویس» نقش خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی معروف به «بیگ‌ماما» را بازی می‌کند-Warner Bros-Entertainment Inc

پلیس شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا، از کشف جسد بازیگر و خواننده موسیقی سبک بلوز خبر داد و اعلام کرد پیکر شانکا دوکوره، روز پنجشنبه، ۳۰ تیرماه، در آپارتمانش پیدا شده است.

دوکوره ۴۴ ساله با دو فرزندش زندگی می‌کرد و جسد او در اتاق خواب آپارتمانش کشف شد.

او در فیلم «الویس»،  یک فیلم موزیکال درباره زندگی‌ الویس پریسلی که امسال پخش شد، نقش ویلی می تورونتون، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی معروف به «بیگ‌ماما» را بازی کرده است، که اولین نقش عمده سینمایی او به شمار می‌رود.

در این فیلم به کارگردانی باز لورمن، آستین باتلر نقش الویس پریسلی، و تام هنکس نقش کلنل تام پارکر را ایفا می‌کنند.

بیگ ماما، خواننده آر اند بی آمریکایی، هنرمندی بود که الویس پریسلی در شهرتش نقش مهمی داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوکوره هفته گذشته در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام ضمن ابراز قدرشناسی از آنچه که در زندگی و خانواده داشته است، نوشت: «حس قدرشناسی به این معنی است که بدانیم چیزهای خوب همیشگی نیستند و وقتی که به آنها می‌رسیم باید قدرشان را بدانیم.»

بنابر اعلام پلیس نشویل، یکی از فرزندان دوکوره، پس از آن که مادرش را بیهوش یافت، ‌از یکی از همسایه‌ها کمک خواست و همسایه‌ به پلیس تلفن کرد.

براساس ارزیابی پلیس، در رویداد مرگ دوکوره، احتمال قتل و خشونت دروجود ندارد و کارشناسان در تلاش‌اند تا دلیل این مرگ را شناسایی کنند.

شانکا دوکوره، اهل شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی آمریکا بود؛ او فارغ‌التحصیل کارشناسی تئاتر و کارشناسی ارشد در رشته آموزش و معلمی بود که بعد وارد هالیوود شد. 

قرار است نخستین آلبوم موسیقی‌ این خواننده سبک بلوز تا چند هفته دیگر منتشر شود.

بیشتر از فیلم