فرزند دوم کلویی کارداشیان با رحم اجاره‌ای به دنیا آمد

این زوج که قبلا دختری به نام تورو داشتند اکنون با رحم اجاره‌ای پسردار شده‌اند

این زوج رابطه‌‌ پر فراز و نشیب‌ی را پشت سر گذاشته‌اند که در مجموعه خانواده کارداشیان‌ هم مشاهده می‌شود - PopBase / Twitter

کلویی کارداشیان و تریستن تامپسن صاحب دومین فرزندشان شدند. نوزاد پسر است و با رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است.

این زوج سابق که شاهد رابطه‌‌ پر فراز و نشیب‌شان در مجموعه خانواده کارداشیان‌ بوده‌ایم، یک دختر چهار ساله به نام تورو هم دارند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های آمریکایی، کارداشیان و تامپسن هنوز اسمی برای پسرشان انتخاب نکرده‌اند.

اخبار مربوط به این بارداری اولین بار در ماه ژوئیه (تیرماه) منتشر شد و نماینده کارداشیان در آن زمان آن‌ را «موهبتی زیبا» توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: «این خبر را تایید می‌کنیم که در نتیجه یک بارداری در ماه نوامبر، تورو صاحب خواهر یا برادری خواهد شد.»

«کلویی به خاطر چنین موهبت زیبایی از صاحب رحم اجاره‌ای بسیار سپاسگزار است. از شما درخواست مهربانی و احترام به حریم خصوصی‌شان را داریم تا کلویی بتواند تمام حواسش را به خانواده‌اش بدهد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برنامه زمانی این بارداری نشان می‌دهد، آن‌ها قبل از فاش شدن خیانت تامپسن به کارداشیان در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) و بچه‌دار شدن مربی خصوصی‌اش، مارالی نیکولز از او، تصمیم به بچه‌دار شدن گرفته بوده‌اند.

اسناد دادگاه نشان می‌دهد تامپسن ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) در حالی‌که با کارداشیان در رابطه بود، با نیکولز نیز رابطه جنسی داشته است.

در جدیدترین مجموعه خانواده کارداشیان واکنش آنان به این خیانت را می‌بینیم.

کارداشیان در حالی‌که در حال مکالمه تلفنی با خواهر بزرگش کیم است، اسناد دادگاه را می‌خواند و می‌گوید: «این دیگر چه مزخرفی است؟»

او هم‌چنین به خواهر ناتنی‌اش، کندال جنر می‌گوید: «می‌خواستم باور کنم که تریستن می‌تواند تغییر کند». او افزود: «می‌خواستم به او اعتماد کنم.»

رابطه کارداشیان و تامپسن اولین بار در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۴) شروع شد، اما به دلیل خیانت‌های مکرر تامپسن، رابطه‌ای پرتنش بود.

تی‌ام‌زی (TMZ) سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) تصاویر ویدیویی از تامپسن در حال بوسیدن زنی در قهوه‌خانه‌ای سنتی در واشنگتن دی‌سی منتشر کرد. تی‌ام‌زی ادعا کرد این ویدیو اکتبر ۲۰۱۷ (مهر ۱۳۹۶) ضبط شده است، وقتی کارداشیان تورو را باردار بود.

سپس در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) در مجموعه همراه با خانواده کارداشیان‌ (Keeping Up With The Kardashians) واکنش این بنیانگذار گود امریکن (Good American) را می‌بینیم وقتی می‌فهمد تامپسن در یک مهمانی جوردین وودز، دوست خواهرش کایلی جنر را بوسیده است‌.

تامپسن ژانویه امسال (دی‌ماه ۱۴۰۰) در اینستاگرام از کارداشیان عذرخواهی کرد و نوشت «مسئولیت کامل» فرزندآوری با نیکولز را بر عهده می‌گیرد.

او نوشت: «کلویی، این حق تو نیست. تو سزاوار اندوه و شرمساری‌ای که من به بار آورده‌ام نیستی.»

«سزاوار رفتاری که من در طول این سال‌ها با تو داشته‌ام نیستی. اعمال من قطعا با نگاهی که به تو دارم مطابقت ندارد. من برای تو نهایت احترام و عشق را قائلم. صرف‌نظر از آنچه ممکن است فکر کنی. باز هم، بی‌نهایت متاسفم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی