بازسازی صحنه‌ای از سریال «دوستان» توسط انیستون و ویترسپون

این دو در سریال «برنامه‌ صبحگاهی» بار دیگر مقابل هم بازی می‌کنند

Matt Sayles/AP/Shutterstock

جنیفر انیستون و ریس ویترسپون یکی از به یادماندنی‌ترین صحنه‌های بازیشان در مجموعه تلویزیونی «دوستان» را بازآفرینی کردند.

این زوج که نقش دو خواهر به نام‌های ریچل و جیل گرین را در این مجموعه طولانی کمدی موقعیت برعهده عهده داشتند در گفت‌وگو درباره پروژه تلویزیونی جدید «برنامه صبحگاهی» در برنامه خبری «اَکسِس هالیوود» شرکت کرده‌ بودند. در جریان این گفت‌و‌گو از آن‌ها خواسته شد از تجارب خود در مجموعه «دوستان» یادی بکنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انیستون با دیدن عکسی از ریچل و جیل گرین که روی کاناپه‌ای در کافه مشهور این مجموعه به نام سنترال پِرک نشسته‌اند به ویترسپون می‌گوید: «در این صحنه دیالوگی را می‌گویی که خیلی به آن علاقه داری».

سپس ویترسپون پیشنهاد می‌کند که آن صحنه را بازآفرینی کنند و می‌پرسد: «دیالوگت در این قسمت را به یاد داری؟»

همان طور که انیستون تقلا می‌کند تا دیالوگ شخصیتش را به یاد بیاورد ویترسپون دیالوگ ریچل را در گوش انیستون زمزمه می‌کند تا آن را به یاد بیاورد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Reese Witherspoon (@reesewitherspoon) on

سپس می‌گوید: «من [در آن صحنه] گفتم : تو نمی‌توانی راس را داشته باشی (نمی‌توانی به او برسی).»  ویترسپون هم که حسابی در قالب نقش فرو رفته بود در پاسخ گفت: «نمی‌توانم؟ نمی‌توانم؟ تنها چیزی که من نمی‌توانم داشته باشم (بخورم) لبنیات است!»

ویترسپون بخش بازآفرینی این فیلم را در اینستاگرام منتشر کرد و زیر آن نوشت: «یکی از بهترین بخش‌های همکاری با جنی، به یاد آوردن دیالوگ‌های مورد علاقه‌ام از مجموعه‌ تلویزیونی دوستان بود».

در مجموعه‌ درام اختصاصی «برنامه‌ صبحگاهی» که در «اپل تی‌وی» به نمایش در می‌آید، انیستون و ویترسپون نقش دو رقیب در برنامه‌ گفت‌وگو محور تلویزیونی را ایفا می‌کنند.

این مجموعه که در آن ستارگانی چون استیو کرل، مارک دوپلاس، گوگو مباتا-راو و بیلی کراداپ بازی می‌کنند، اول نوامبر از طریق اپل تی‌وی در دسترس بینندگان قرار می‌گیرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر