دزد مسلح سگ‌های لیدی گاگا اشتباهی آزاد شد

ضارب ۱۹ساله که «مسلح و خطرناک» است، به اتهام اقدام به قتل منتظر برگزاری دادگاه بود

 دو مهاجم پس از تیراندازی با دو بولداگ لیدی گاگا به نام‌های کوجی و گوستاو فرار کردند-Instagram/ladygaga

پلیس آمریکا مردی را که به سگ‌گردان لیدی گاگا شلیک کرده بود، به‌اشتباه از زندان آزاد کرد. این مرد «مسلح و خطرناک» است و پلیس می‌کوشد او را دوباره دستگیر کند.

سرویس مارشال‌های ایالات متحده از مردم خواست در یافتن مردی که به تیراندازی به سگ‌گردان لیدی گاگا و دزدیدن دو بولداگ فرانسوی اومتهم است، کمک کنند.

به گزارش نشریه اینسایدر، جیمز هوارد جکسون ۱۹ساله «مسلح و خطرناک» معرفی شده و در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: «خبرهایی که بتوانند به دستگیری او منجر شود،  جایزه‌ای پنج هزار دلاری خواهد داشت.» لیدی گاگا پس از سرقت سگ‌هایش برای یافتن آن‌ها جایزه‌ای پانصد هزار دلاری تعیین کرده‌بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رایان فیشر، سگ‌گردان لیدی گاگا، در فوریه ۲۰۲۱، وقتی در غرب هالیوود سگ‌های این خواننده را بیرون برده بود، پس از درگیری با دو مرد که برای او کمین کرده بودند، هدف گلوله قرار گرفت. این دو مهاجم پس از تیراندازی، با دو بولداگ لیدی گاگا به نام‌های کوجی و گوستاو فرار کردند. فیشر در اثر تیراندازی از ناحیه ریه به شدت آسیب دید.

زنی به نام جنیفر مک براید سگ‌ها را دو روز پس از ربوده شدن و بدون هیچ آسیبی، در ایستگاه پلیس لس‌آنجلس رها کرد.

جکسون، مک براید و سه نفر دیگر که با این حادثه مرتبط بودند، در آوریل ۲۰۲۱ دستگیر شدند اما اداره کلانتری لس‌آنجلس در آوریل ۲۰۲۲ جکسون را به طور تصادفی آزاد شد. این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد که آزادی او «به دلیل یک خطای اداری» پس از حضور جکسون در دادگاه در مرکز عدالت جنایی کلارا شورتریج در لس‌آنجلس رخ داد. جکسون با اتهام اقدام به قتل در انتظار محاکمه بود.

پس از آزادی جکسون، فیشر در اینستاگرام نوشت که «عمیقا نگران است اما مطمئن است که مجری قانون این اشتباه را اصلاح خواهد کرد». او از جکسون هم خواست خود را تسلیم کند و با عواقب جرمی که مرتکب شده است، روبه‌رو شود.

بیشتر از زندگی