«مگان مارکل می‌خواست نسخه هالیوودی شاه‌دخت دایانا باشد»

کتابی که به تازگی منتشر شده است ادعا می‌کند که مگان شیفته شهرت، تصور می‌کرد می‌تواند به محبوبیت مادر شاهزاده هری دست پیدا کند

تام باور در کتاب خود نوشت وقتی مگان تصمیم گرفت که مراسم عروسی شاه‌دخت یوژنی، محل مناسبی برای اعلام باردار بودن او باشد، اختلاف‌ بین این زوج و اعضای کاخ تشدید شد-Kirsty O'Connor / POOL / AFP

کتاب جدید تام باور با عنوان «انتقام: مگان، هری و جنگ بین ویندزورها» مطالبی جنجالی درباره خانواده سلطنتی بیان می‌کند.

به گزارش نیویورک پست، بر اساس آنچه در این کتاب ادعا شده است، مگان مارکل شیفته شهرت، از سوی همسرش شاهزاده هری و دستیاران هالیوودی‌اش متقاعد شده بود که می‌تواند به اندازه شاه‌دخت دایانا محبوب باشد.

در این کتاب آمده است که اختلاف بین مارکل، هری و مقامات سلطنتی زمانی آغاز شد که شاهزاده چارلز با پسرش در مورد پدر مگان صحبت کرد. در این گفتگو، شاهزاده چارلز نسبت به مصاحبه‌های تلویزیونی پدر مگان و حرف‌هایش درباره خانواده سلطنتی در ماه‌های پس از ازدواج این زوج انتقاد کرد. 

در پاسخ به این انتقادها، هری به جای این که توضیح دهد که مگان و پدرش (که از مادر او طلاق گرفته) با هم صحبت نمی‌کنند، به پادشاه آینده دروغ گفت و اظهار کرد که همسرش نمی‌داند چگونه با پدرش ارتباط برقرار کند.

چنین رفتاری در این کتاب به عنوان «فریب دادن چارلز از سوی هری» نام داده شده است.

همچنین در این کتاب اشاره شده است که ملکه الیزابت از مگان خواست برای صحبت با پدرش به مکزیک برود و ساسکس‌ها شروع به همدردی با این زوج کردند اما هری این درخواست را قبول نکرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از آن، این زن و شوهر منزوی شدند و در گفتگو با روزنامه‌های بریتانیایی به حساسیت‌های کاخ سلطنتی اشاره کردند. در عین حال مگان نسبت به این که با کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام، مقایسه می‌شود ابراز ناراحتی کرد. 

این بازیگر سابق شروع به سرزنش منتقدانش کرد و اعضای کاخ سلطنتی را متهم کرد که او را مورد حمایت قرار نمی‌دهند. 

تام باور در کتاب خود نوشت وقتی مگان تصمیم گرفت که مراسم عروسی شاه‌دخت یوژنی، محل مناسبی برای اعلام باردار بودن او باشد، اختلاف‌ بین این زوج و اعضای کاخ تشدید شد.

چند روز بعد، هری و مگان به تور استرالیا رفتند و در آنجا با استقبالی که تداعی‌کننده تورهای خارجی پرنسس دایانا بود، مواجه شدند. این کتاب ادعا می‌کند که رنجش این زوج از خانواده سلطنتی و توهماتی مربوط به عظمت و بزرگی‌ خودشان، آنها را متقاعد کرد که مگان می‌تواند مانند مادر هری نظر مردم را نسبت به خودش جلب کند.

بر اساس این کتاب، مگان مارکل و همسرش در نظر نگرفتند که حمایت مردم از شاه‌دخت دایانا و محبوبیت او، از سال‌ها فعالیت بشردوستانه مادر هری حاصل شده است. این زوج جوان که از سوی افرادی در هالیوود احاطه شده بودند، گمان کردند که می‌توانند به سادگی مانند شاه‌دخت فقید محبوب باشند.

در نوامبر ۲۰۱۹، هیلاری کلینتون با گفتن این که رفتار خانواده سلطنتی با مگان «دلخراش و اشتباه» است، به ماجرا ابعاد بیشتری بخشید. دو هفته بعد «مگزیت» Megxit با محوریت خروج مگان از کاخ سلطنتی تیتر اخبار سراسر جهان شد و این زوج اعلام کردند که به آمریکای شمالی نقل مکان می‌کنند.

بیشتر از زندگی