ماه و خورشید جشن هفتاد سالگی سلطنت ملکه

کیت میدلتون و مگان مارکل در این مراسم نه در کنار هم دیده شدند و نه عکسی از آن‌ها در یک قاب پیدا می‌شود

جالب این‌که انتخاب پوشش این دو بانوی خانواده سلطنتی از جهاتی به هم شبیه بود - Combo/AFP

مگان مارکل و کیت میدلتون و همسرانشان در نخستین رویداد مشترک خود در طول دو سال گذشته، در مراسم ملی جشن شکرگزاری پلاتینیوم در کلیسای جامعه سنت پل شرکت کردند.

نکته جالب توجه در باره حضور این دو بانوی زیبای خانواده سلطنتی، انتخاب پوشش آن‌ها بود که به نحوی از هم متفاوت و در عین حال به هم شبیه بود. یکی از آن‌ها با پوشش سفیدش می‌توانست به ماه تشبیه شود و دیگری با رنگ کرم لباس‌ها و درخششی که ایجاد می‌کرد، می‌توانست به خورشید تشبیه شود.

کیت که به همراه همسرش، شاهزاده ویلیام، وارد کلیسای سنت پل شد، لباسی با امضای طراح مشهور بریتانیایی، امیلیا ویکستد به تن داشت که شامل مانتویی با آستین‌ها و دامن بلند، دستکش‌های هماهنگ و کیفی کوچک به همراه کلاه فیلیپ تریسی با رنگ مشابه بود.

او این ظاهر زیبا را با کفش‌های استیلتو پاشنه‌بلند بژ و حلقه ازدواج و گوشواره‌های الماسی که مزین به مرواریدهای بحرینی بودند، کامل می‌کرد. کیت میدلتون این جواهرات را از گنجینه ملکه الیزابت انتخاب کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در گوشه دیگر جشن شکرگزاری هفتادمین سالگرد سلطنت ملکه الیزابت دوم، مگان مارکل، بازیگر مجموعه Suits که سهم زیادی در چگونه نشان دادن وجهه خانواده سلطنتی بریتانیا داشت‌، با پوششی مدرن با اطرافیان خوش‌وبش می‌کرد.

او مانتویی با امضای نشان تجاری فرانسوی دیور در اندازه مشابه کیت، اما سفیدرنگ به تن داشت که یادآور پرتو ماه بود. همچنین مگان کفش‌های پاشنه‌بلند استیلتو دیور پوشیده و کلاه سفید به سر گذاشته بود. او این ظاهر جذاب را با یک جفت گوشواره الماس میزون‌برک که پیش از این در مناسبت‌های دیگر هم استفاده کرده بود، کامل می‌کرد.

هر چند که این دو بانوی خوش‌سلیقه خانواده سلطنتی و همسرانشان بعد از دو سال برای نخستین بار بود که در یک رویداد گرد هم می‌آمدند، اما نه در کنار هم دیده شدند و نه می‌توان عکسی از آن‌ها در یک قاب پیدا کرد.

حضور این دو زوج خانواده سلطنتی بریتانیا که ظاهرا سعی در بازسازی روابط خود دارند، در یک کلیسا اصلا به این معنی نبود که با هم تعاملی داشتند. هر یک از این زوج‌ها با فاصله‌ای دور از هم نشسته بودند و هنگام ورود و خروج هم ترجیح دادند با هم گفت‌و‌گویی نداشته باشند.

بیشتر از زندگی