پایان رازداری چندین ساله ادل

ادل احساس می‌کند در سال گذشته طرفدارانش را تا حدودی ناامید کرده است

ادل در اوایل این ماه با دو اجرا در هاید پارک لندن، که بسیار مورد استقبال قرار گرفتند، پس از پنج سال به صحنه بازگشت-instagram/adele/

گفته می‌شود که ادل در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک مستند کامل و بی‌پرده درباره آلبوم جدیدش، عشق و ماجرای لغو کنسرتش در لاس وگاس است.

به گزارش نشریه بریتانیایی سان، ادل با وجود اینکه یکی از حساس‌ترین شخصیت‌های موسیقی مدرن نسبت به حریم خصوصی خود است، فیلمی در دست ساخت دارد که بخش‌های پنهان شده زندگی او را نشان خواهد داد.

سان پنجشنبه، ۱۴ جولای اعلام کرد که تهیه‌کنندگان به سختی تلاش می‌کنند تا این فیلم را به «عمیق‌ترین و درونی‌‌ترین» اثری تبدیل کنند که تاکنون درباره ادل ساخته شده و افزودند که این فیلم بسیار «صمیمانه» خواهد بود و به حرفه موفق و پر از رکوردشکنی او و نحوه برخورد او با شهرت جهانی می‌پردازد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک منبع درباره این فیلم، که هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده، به این روزنامه گفت: «ادل احساس می‌کند که با توجه به اینکه در دوازده ماه گذشته طرفدارانش را تا حدودی ناامید کرده است، به‌ویژه با به تعویق انداختن کنسرتش در لاس‌وگاس در لحظه آخر ... او این [فیلم مستند] را به عنوان راهی برای جبران آن می‌بیند. یک چیز مسلم است، تماشای این [مستند] را نباید از دست داد. حتی با وجود اینکه همه نام او را می‌شناسند، ادل هنوز هم به عنوان یک فرد کاملا اسرارآمیز است. زندگی اکنون او در مقایسه با زمانی که اولین آلبومش را منتشر کرد، قابل مقایسه نیست.»

ادل در اوایل این ماه با دو اجرا در هاید پارک لندن، که بسیار مورد استقبال قرار گرفتند، پس از پنج سال به صحنه بازگشت؛ اولین کنسرت‌های او پس از اینکه در ژانویه کنسرت لاس وگاس که هوادارانش بسیار منتظر آن بودند را، یک روز قبل از اجرا لغو کرد و هوادارانش را بسیار آزرده و ناراحت بر جا گذاشت.

ادل که در حال حاضر با ریچ پل، ۴۰ ساله، یک کارگزار ورزشی، قرار می‌گذارد و رابطه قبلی خود یک فرزند دارد، در مورد تاثیر لغو این کنسرت گفت: «از اینکه آن‌ها را ناامید کنم می‌ترسیدم و فکر کردم که می‌توانم آن را جمع‌وجور کنم و کار را انجام دهم... و نمی‌توانستم. من پای این تصمیم ایستاده‌ام. فکر نمی‌کنم هیچ هنرمند دیگری کاری را که من انجام دادم انجام دهد و فکر می‌کنم به همین دلیل است که این یک ماجرای بسیار بسیار بزرگ بود.»

بیشتر از زندگی