معنای خالکوبی‌های جدید دوست پسر کیم کارداشیان چیست

پیت دیویدسون نام علاالدین و یاسمین را روی بدنش خالکوبی کرد

پیت دیویدسون، طنزپرداز جوان و ستاره تلویزیونی  علاقه فراوانی به خالکوبی دارد-SNL

پیت دیویدسون از خالکوبی جدید خود برای ادای احترام به اولین بوسه‌اش با کیم کارداشیان در برنامه تلویزیونی و همچنین چهار فرزند او رونمایی کرد.

به نظر می‌آید با پیشرفت فناوری پاک کردن خالکوبی‌، عشاق بیشتری به نقش زدن نام معشوق روی پوست بدنشان مشتاق شده‌اند، هر چه باشد بعد از جدایی می‌شود آن را پاک کرد.

پیت دیویدسون، طنزپرداز جوان و ستاره تلویزیونی، هم که به عشق بین خودش و کیم کارداشیان ایمان دارد، خالکوبی‌های جدیدی روی بدنش زده است که به این رابطه عاشقانه اشاره دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیم کارداشیان روز دوشنبه مجموعه‌ای از عکس‌های عاشقانه را در حساب اینستاگرام خود به‌اشتراک گذاشت که نشان می‌داد او و دوست پسرش، پیت دیویدسون، از یک روز خوب در استخر خانه خواهرش، کورتنی کارداشیان، در پالم اسپرینگز لذت می‌برند.

 یکی از عکس‌ها، تصویری از نمای نزدیک یک خالکوبی کوچک و ظریف روی ترقوه پیت بود که به اولین بوسه او با ستاره ۴۱ ساله کارداشیان‌ها، زمانی که او اولین میزبانی خود را در برنامه تلویزیونی زنده شنبه شب (Saturday Night Live) در اکتبر ۲۰۲۱ انجام داد، اشاره داشت: «یاسمین» و «علاالدین».

این نام‌ها به نمایش کوتاهی اشاره داشتند که به شعله‌ور شدن آتش عشق آن‌ها کمک کرد. در یکی از بخش‌های برنامه تلویزیونی که دیویدسون از پایه‌های اصلی آن است، کیم در نقش نسخه‌ای از یاسمین که در حال تقلید از علاءالدین دیزنی بود، ایفای نقش کرد و پیت نقش شخصیت اصلی را در حالی که سوار بر فرش جادویی بودند، بازی کرد.

درست بالای نام علاءالدین، خالکوبی متن دیگری بود که به نظر می‌رسید برای ادای احترام به چهار فرزند کیم: نورت، سینت، شیکاگو و سام (Psalm) باشد.

بیشتر از زندگی