فندی در پاریس: نمایشی از شکوه یک سلیقه متمایز

مجموعه مد تولیدات سطح بالای پاییز و زمستان ۲۰۲۲-۲۰۲۳ فندی در هفته مد پاریس

روز پنجشنبه، هفتم ژوئیه ۲۰۲۲، مجموعه مد تولیدات پوشاک زنانه فاخر پاییز و زمستان ۲۰۲۲-۲۰۲۳ فندی در آخرین روز از مجموعه رویدادهای هفته مد فاخر پاریس باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویژگی مشترک پوشاک این مجموعه با طراحی کیم جونز، طراح ۴۸ ساله انگلیسی، می‌تواند سادگی آن و هم‌زمان نوآوری بی‌اندازه در سبک‌ها باشد که نمایش دیدنی از سلیقه سطح بالا و لوکس بوده است.

مجموعه‌ای برای پاییز و زمستان ۲۰۲۲-۲۰۲۳ شامل پیراهن‌های بلند با زمینه ساده در ترکیب با پارچه‌های نقش دار و پیراهن‌هایی بدن‌نما با پارچه‌های شفاف، کت‌های گشاد با آستین‌های نامتقارن که در عین سادگی جلوه‌ای پر زرق‌وبرق داشتند و شلوارهای بلند به همراه دستکش‌های هم‌رنگ، پیراهن‌های یقه‌اسکی و یقه دکولته با دامن‌های بلند چاک‌دار، پیراهن‌های شفاف کوتاه با طرح گل و سرهمی‌های چرم بسیار شیک هماهنگ با کیف و کفش و دستکش‌های فوق کوتاه در رنگ‌های بژ، قهوه‌ای، کرم و سفید.

میراث کارل لاگرفلد واقعاً در این مجموعه نقش داشته است. جونز در پیش‌نمایش توضیح داد که یک جفت لباس‌های برش نقره‌ای و براق از نمونه‌هایی ساخته شده‌اند که لاگرفلد سفارش داده بود اما بایگانی شده و هرگز استفاده نشده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی