تیراندازی در کپنهاگ و لغو کنسرت هری استایلز

تور کنسرت هری استایلز در حمایت از آلبوم چند سال پیش خودش است

چند ساعت پیش از آغاز کنسرت، در مرکز خرید فیلدز در نزدیکی سالن کنسرت رویال‌آرنا، چندین نفر از مردم مورد شلیک مستقیم گلوله قرار گرفتند - Combo/AFP

در پی تیراندازی روز یکشنبه، ۳ ژوییه ۲۰۲۲ (۱۲ تیر ۱۴۰۱) و کشته و زخمی شدن چند نفر در کپنهاگ، هری استایلز برگزاری کنسرتش را در این شهر لغو کرد.

عصر یکشنبه حدود ساعت ۶ بعدازظهر، در حالیکه فقط چند ساعت به آغاز کنسرت هری استایلز، خواننده و بازیگر بریتانیایی، در پایتخت دانمارک مانده بود، در مرکز خرید فیلدز در نزدیکی سالن رویال‌آرنا کپنهاگ حادثه وحشتناکی رخ داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق اعلام پلیس کپنهاگ و سپس گزارش نیویورک‌تایمز، مرد جوان ۲۲ ساله‌ای که بعدا معلوم شد دچار بیماری روانی بوده است، با شلیک به طرف مردم سبب کشته‌شدن دست‌کم سه نفر شد.

در پی اعلام این خبر، خواننده ترانه «چنان که بود» (As It Was) در حساب توییتر خود رو به حدود ۳۸ میلیون مخاطبش نوشت: 

«من نیز با مردم کمپنهاگ دل‌شکسته شده‌ام. من عاشق این شهرم. مردم آن بسیار خونگرمند و سراسر عشق. برای قربانیان، خانواده‌های آنان، و همه کسانی که آسیب دیدند، متاسفم. ببخشید که نتوانستیم دور هم باشیم. لطفا مراقب یکدیگر باشید.» امضا، هـ.

البته تور کنسرت «Love On Tour» این هنرمند و ترانه‌سرای ۲۸ ساله که برای معرفی و تبلیغ آلبوم سال ۲۰۱۷خودش با عنوان «هری استایلز» آغاز به کار کرد، با نمایش روز سه‌شنبه، ۵ ژوئیه ۲۰۲۲، در پاریس ادامه خواهد یافت.

بیشتر از موسیقی