مجموعه جدید مایک امیری در هفته مد مردان در پاریس

امیری ممکن است یک رویاپرداز باشد، اما نحوه اجرا و عملی کردن رویاهایش را نیز بلد است

این مجموعه لباس‌های زیبای بهاری نشان‌دهنده بازگشت پرقدرت امیری به هفته مد پاریس بود-Facebook/amirilosangeles

 مایک امیری، فقط چند سال از انتخاب به‌عنوان ستاره نوظهور مد فاصله گرفته است اما مجموعه‌های ارائه‌شده توسط این طراح لباس ایرانی آمریکایی، می‌تواند شانه‌به‌شانه هر یک از خانه‌های مد مطرح و نامدار بایستد.

از شلوارهای سبکی که با نسیم به رقص می‌آمدند تا بال‌های ابریشمی موجود افسانه‌ای پگاسوس که در پشت یک ژاکت ابریشم درخشان گشوده شده بود، مجموعه جدید که در پاریس از آن رونمایی شد یک کار هنری تمام عیار بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نویسنده نشریه دبلیودبلیودی با بررسی این نمایش نوشت: مایک امیری همیشه بلندپرواز بوده، رویاهای بزرگی داشته و کارهای بزرگی انجام داده است. برای این مجموعه او می‌خواست با جوان اسکیت‌باز دهه نودی درونش ارتباط برقرار کند؛ «آن سنی که احساس می‌کردید هر چیزی ممکن است.»

امیری ممکن است یک رویاپرداز باشد، اما نحوه اجرا و عملی کردن رویاهایش را نیز بلد است. او دفتر مرکزی خود در لس‌آنجلس را به‌عنوان «نیمه آتلیه، نیمی آموزشگاه هنری» توصیف می‌کند و از آرشیو کلاسیک «آمریکانا» که در نزدیکی خود نگهداری می‌کند، الهام می‌گیرد. او لباس‌های قدیمی و یادگاری‌ها را «شکل گرفته در دستان زمان» توصیف می‌کند.

این مجموعه لباس‌های زیبای بهاری نشان‌دهنده بازگشت پرقدرت امیری به هفته مد پاریس بود. زیر آفتاب داغ باغ گیاه‌شناسی اصلی فرانسه، جایی که مهمانان امیری از جمله راسل وستبروک و گرگ لورن نشسته بودند که هر دو گفتند از حمایت از طراح و دوست آمریکایی خود مفتخرند.

کت‌وشلوارهای خط‌خطی پشمی سبک و کم وزن، دارای جلوه ظریف از سفید شدن در برابر آفتاب بودند که به گفته طراح تیم ماه‌ها روی آن کار کرده بود تا اثر آن را به درستی نشان دهد.

میزان حساسیت امیری روی اجرای تکنیک‌ها و وسواسی که روی اجرای آن‌ها دارد بر کسی پوشیده نیست.

صنعتگران امیری نیز خوش درخشیده و چندین بار پارچه ابریشمی چین‌دار را لایه‌بندی کرده بودند تا جلوه‌ای سه‌بعدی روی بال‌های پگاسوس که با حرکت مدل‌ها روی ران‌وی اندکی تکان می‌خورد، ایجاد کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی