میلان پیولی در مسیر اوج

قرارداد مالدینی، مدیر فنی باشگاه، در آستانه تمدید است و روسونری به‌زودی بازار نقل و انتقالات وارد می‌‌شود

پیولی:لحظات سختی داشتیم ولی در نهایت به رضایت بزرگی رسیدیم-Tiziana FABI / AFP

میلان فصل گذشته در یک رقابت نزدیک، توانست فاتح سری آ شود ولی استفانو پیولی عقیده دارد که این تنها یک نقطه شروع است و امیدوار است که تیمش فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

پیولی در میانه فصل ۲۰-۲۰۱۹ به عنوان سرمربی میلان انتخاب شد. او در ابتدا قرار بود یک گزینه موقت باشد تا هدایت تیم در فصل آینده به رالف رانگنیک سپرده شود ولی به‌قدری خوب نتیجه گرفت که در پایان فصل قرارداد جدید دو ساله‌ای با او امضا شد. میلان که سال‌ها زیر سایه موفقیت‌های اینتر و یوونتوس بود، فصل گذشته با این مربی برای اولین بار پس از فصل ۱۱-۲۰۱۰، قهرمان ایتالیا شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیولی درباره موفقیت فصل گذشته گفت: «لحظات سختی داشتیم ولی در نهایت به رضایت بزرگی رسیدیم. برای هوادارانی که سال‌ها قهرمانی تیمشان را ندیده بودند، این یک موفقیت بزرگ بود.»

او درباره شروع تمرین‌های میلان اضافه کرد: «ما با انگیزه بالایی شروع می‌کنیم. ما کار ویژه‌ای کردیم ولی این قهرمانی باید برای ما فقط یک نقطه شروع باشد. می‌دانیم که در ایتالیا و اروپا دشواری‌های زیادی خواهیم داشت. ما باید پرشور باشیم و باشگاه هم کارش را خوب می‌داند.»

شروع تمرین‌های میلان با تمدید قرارداد پائولو مالدینی هم‌زمان شد. کاپیتان سابق میلان که به عنوان مدیر فنی باشگاه فعالیت می‌کند، در این سال‌ها یکی از حامیان پیولی بود و در اوج‌گیری دوباره این تیم نقش مهمی داشت.

به گزارش سایت میلان نیوز، برای تمدید قرارداد با مالدینی و فردریک ماسارا، مدیر ورزشی باشگاه، توافق شده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. قرارداد جدید آن‌ها تا سال ۲۰۲۴ خواهد بود و بندی برای تمدید هم دارد.

مالدینی به‌تازگی با گری کاردیناله، مالک آینده باشگاه، ملاقاتی مثبتی داشته و مصمم است که با وجود بودجه محدود، تیم را برای فصل آینده تقویت کند.

مالدینی با اسون بوتمن، مدافع هلندی لیل، مذاکراتی طولانی داشت ولی او احتمالا به نیوکاسل خواهد رفت. میلان نمی‌خواهد این سناریو درباره رناتو سانچز هم تکرار شود و پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی به هافبک پرتغالی داده است ولی این نگرانی وجود دارد که پاری‌ سن‌ژرمن با پیشنهاد بالاتری سراغ این بازیکن لیل برود.

یکی دیگر از گزینه‌های میلان حکیم زییش است و می‌خواهد این هافبک چلسی را فعلا به طور قرضی جذب کند. دو باشگاه هنوز درباره رقم انتقال به توافق نرسیده‌اند ولی نکته دیگر دستمزد شش میلیون یورویی این بازیکن مراکشی است که میلان باید درباره‌اش چانه‌زنی کند.

میلان به جذب مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، هم علاقه‌مند است. آسنسیو در رئال زیاد فرصت بازی پیدا نمی‌کند و می‌تواند برای میلان به مهره‌ای کلیدی تبدیل شود. او توانایی بازی در نقش هافبک تهاجمی و گوش راست را دارد.

بیشتر از فوتبال