فرصت‌سوزی اینترمیلان برای رسیدن به صدر جدول

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان، به دلیل اعتراضات زیاد به داور بازی در دقیقه ۹۱ از زمین بازی اخراج شد

لائوتارو مارتینز مهاجم تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا - Vincenzo PINTO / AFP

هفته نوزدهم سری آ ایتالیا با صدرنشینی تیم فوتبال آ.ث میلان خاتمه یافت.

تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا در آغاز هفته نوزدهم رقابت‌ها در خارج از خانه به مصاف تیم اودینزه رفت. اینتر که در فاصله سه امتیازی از صدر جدول قرار داشت، امیدوار بود تا با پیروزی خود در این دیدار و از طرفی توقف آ.ث میلان، رقیب دیرینه‌ای که بازی سختی مقابل تیم آتلانتا داشت، بتواند به صدر جدول نقل‌مکان کند.

تیم فوتبال اینتر، در نیمه اول بازی را نسبتا ضعیف آغاز کرد ولی هرچه از زمان بازی سپری می‌شد، مالکیت توپ را بیشتر در اختیار می‌گرفت. آن‌ها در نیمه نخست با گل مارتینز پیروز میدان شدند اما پس از بازبینی و به دلیل آفساید، گل، مردود اعلام شد. در ادامه، باز هم مارتینز و بارلا فرصت باز کردن دروازه تیم میزبان را داشتند که با درخشش دروازه‌بان تیم اودینزه، هیچ‌یک به گل تبدیل نشد.

تیم اینتر در نیمه دوم هم در مجموع بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست از فرصت‌های به دست آماده استفاده کند و این بازی در نهایت با نتیجه صفر- صفر مساوی به پایان رسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان، که به دلیل اعتراضات زیاد به داور بازی در دقیقه ۹۱ از زمین بازی اخراج شد، در انتهای بازی اظهار داشت: «ما نباید به نتایج میلان کار داشته باشیم و فقط باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. ما تا اینجای کار در لیگ عملکرد خوبی داشته‌ایم و این را از نتایجمان می‌توان فهمید. هنوز یک نیم‌فصل باقی مانده است و رقابت کماکان ادامه دارد. ما در بازی خوب ظاهر شدیم ولی در زدن ضربات آخر دقیق عمل نکردیم.»

این بازی برای تیم اینتر فرصت بسیار خوبی بود تا بتواند خود را به صدر جدول برسانند چرا که در سوی دیگر، تیم فوتبال آ.ث میلان در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه سه بر صفر، مغلوب تیم فوتبال آتلانتا شد. تیم فوتبال میلان که با خرید مانژوکیچ امید داشت تا عملکرد بهتری در خط هجومی خود داشته باشد، این رقابت حساس و دیدنی را به حریف خود واگذار کرد. تیم فوتبال آتلانتا که در چند فصل اخیر چه در مسابقات سری آ و چه در لیگ قهرمانان اروپا، حضور خوبی از خود به نمایش گذاشته است، در این دیدار نیز بهتر از میلان ظاهر شد و در کل بازی، صاحب توپ ومیدان بود.

به این ترتیب، تیم فوتبال اینترمیلان با این تساوی و با وجود شکست آ.ث میلان صدرنشین، کماکان با ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

بیشتر از ورزش