گران‌قیمت‌ترین املاک کارداشیان-جنرها

کدام یک از کارداشیان یا جنرها گران‌ترین املاک را دارد: کریس، کورتنی، کیم، کایلی یا کلویی؟

قیمت این املاک حتی برای خانواده‌ای مثل کارداشیان-جنر که به ثروت و ریخت‌وپاش‌هایشان مشهورند هم سرسام‌آور محسوب می‌شود- Combo/ Getty Images via AFP

چه از این خانواده بزرگ که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف در رسانه‌های اجتماعی، محبوبیتی عجیب و فراگیر کسب کرده‌اند، متنفر باشید و چه از آن‌ها خوشتان بیاید، نمی‌توانید منکر این شوید که کارداشیان-جنرها املاکی رشک‌برانگیز دارند.

قیمت‌ این املاک حتی برای خانواده‌ای مثل آن‌ها که در فضای مجازی به ثروت و ریخت‌وپاش‌هایشان مشهورند هم سرسام‌آور محسوب می‌شود و بخش بزرگی از دارایی‌های کارداشیان-جنرها را تشکیل می‌دهد.

در ادامه، به مرور املاکی می‌پردازیم که اعضای این خانواده در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها «خانه» می‌گویند.

۱- عمارت فوق‌العاده مجلل هیدن‌ هیلز کیم کارداشیان و کانیه وست: ۶۰ میلیون دلار

پیش از آنکه این زوج از یکدیگر طلاق بگیرند، خانه‌ای ۶۰ میلیون دلاری در هیدن‌ هیلز لس‌آنجلس داشتند. آن‌ها که چهار فرزند مشترک دارند، سعی داشتند از خانواده‌ای که هر سال ممکن بود بزرگ‌تر شود، حسابی مراقبت کنند و به همین منظور، این عمارت را که احتمالا گران‌قیمت‌ترین ملک خریداری‌شده در خانواده کارداشیان و جنر است، به‌طور مشترک خریداری کردند.

کیم ۴۱ ساله و کانیه، همسر سابق او، این خانه را در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۲۰ میلیون دلار خریدند و نزدیک به شش سال طول کشید تا آن را به شکل دلخواهشان تغییر دهند.

۲- عمارت هولمبی‌ هیلز کایلی جنر: ۳۶.۵ میلیون دلار

البته کایلی ۲۴ ساله به‌ دلیل موفقیت بسیار زیاد خط تولید لوازم آرایش خود و کسب درآمد فراوان، پنج ملک در کالیفرنیا دارد و رکورددار بیشترین تعدادملک در خانواده است، اما گران‌ترین ملک او عمارتی  ۳۶.۵ میلیون دلاری در هولمبی‌ هیلز است.

این عمارت به مساحت تقریبا یک هزار و ۵۰۰ مترمربع دارای هفت اتاق‌خواب، ۱۴ دستشویی و حمام، یک اسپا، استخر، سینماهای روباز و امکانات ورزشی است.

۳- عمارت هیدن‌ هیلز کریس جنر: ۲۰ میلیون دلار

کریس جنر و دخترش کلویی زمینی مشترک در هیدن‌ هیلز لس‌آنجلس دارند که در آن، دو عمارت به ارزش مجموعا ۳۷ میلیون دلار بنا شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کریس جنر ۶۶ ساله خانه‌ای ۲۰ میلیون دلاری کنار عمارت دخترش در این زمین ساخت و برای طراحی، دکوراسیون و اثاثیه آن از هیچ هزینه‌ای کم نگذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گفته می‌شود این فضا قبلا با یکی از خانه‌های بریتنی اسپیرز اشغال شده بود.

۴- عمارت هیدن‌ هیلز کلویی کارداشیان: ۱۷ میلیون دلار

این عمارت همانطور که گفته شد، در همسایگی خانه مادرش در هیدن‌ هیلز است که با داشتن استخر، حیاط اختصاصی، فضای سبز و باشگاه ورزشی، برای کلویی و دخترش، ترو، خانه‌ای رویایی به حساب می‌آید. همان جایی که کلویی ۳۷ ساله می‌تواند تمرین‌های ورزشی‌ خود را در کمال آرامش و با رفاه کامل، انجام دهد، در آشپزخانه شاهانه آن، غذاهای دلخواهش را بپزد یا در فضای سبز آن، با دخترش بازی کند.

۵- عمارت هیدن‌ هیلز کایلی جنر: ۱۵ میلیون دلار

کایلی جنر در سال ۲۰۲۰ خانه‌ای به مساحت تقریبا یک هزار و ۷۰۰ مترمربع را که پیش از آن در مالکیت مایلی سایرس بود، به مبلغ ۱۵ میلیون دلار خریداری کرد. این خانه دارای گاراژی با گنجایش ۱۲ اتومبیل، استخر و زمین ورزشی است.

۶- دومین مزرعه وایومینگ کیم کارداشیان: ۱۴.۵ میلیون دلار

گویا داشتن یک مزرعه در وایومینگ برای زوج پیشین کارداشیان-وست کفایت نمی‌کرد که دومی را با قیمت ۱۴.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ خریدند. مزرعه بیگ‌هورن مانتین (Bighorn Mountain) در فاصله ۸۰ کیلومتری از مزرعه نخست واقع شده و شامل ۱۰ کلبه است که در میان سه اردوگاه مجلل در این مزرعه پراکنده‌‌اند و همگی برای برگزاری جشن‌هایی عالی با فضای باز و کافی برای کارکنان و مهمانان طراحی شده‌اند.  

۷- عمارت بورلی‌ هیلز کایلی جنر: ۱۳.۵ میلیون دلار

سال ۲۰۱۸ بود که کایلی و تراویس اسکات، پدر بچه‌هایش، این خانه عظیم را به مبلغ ۱۳.۵ میلیون دلار خریدند.

ملک بورلی‌هیلز این دو میلیونر دارای هفت اتاق‌خواب و ۱۰ حمام و دستشویی است.

۸- دومین خانه کایلی جنر در هیدن‌ هیلز: ۱۲ میلیون دلار

سال ۲۰۱۹ ماهنامه «آرکیتکچرال دایجست» با انتشار تصاویری، جهان را به بازدید از خانه هیدن‌ هیلز کایلی جنر دعوت کرد.

دکوراسیون خانه طرحی ترکیبی از زرق‌وبرق کلاسیک هالیوودی و سبک مدرن آن بود.

۹- اقامتگاه خصوصی صحرایی کریس جنر: ۱۲ میلیون دلار

این خانواده اگرچه بیشتر وقت خود را جلو دوربین‌ها و در کانون توجهات می‌گذرانند، ظاهرا آرامش و سکوت را هم دوست دارند. کریس جنر این موضوع را با خرید یک عمارت خصوصی در لا کوئینتا کالیفرنیا به قیمت ۱۲ میلیون دلار نشان داده است.

این قصر یک هزار و ۳۰۰ مترمربعی هفت اتاق‌خواب دارد و فضای داخلی باشکوه و نیز محوطه وسیع و باز بیرون آن برای خانواده‌ای بسیار ثروتمند آماده شده است.

۱۰- ویلای تفریحی پالم‌ اسپرینگز کورتنی و تراویس بارکر: ۱۲ میلیون دلار

این تازه‌ عروس و داماد خانه‌ای ۱۲ میلیون دلاری با هشت حمام و دستشویی و شش اتاق‌خواب در شهر بیابانی پالم‌ اسپرینگز در کالیفرنیا خریداری کردند؛ جایی که با خانه کریس تنها ۳۰ دقیقه فاصله دارد و به قدر کافی بزرگ است که برای پنج فرزند این زوج از روابط قبلی‌شان کافی باشد.

بیشتر از زندگی