زن در استادیوم، دختر در اینستاگرام، آقا بر مسند!

جمهوری اسلامی موفق شده سطح نارضایتی مردم را در حد اینستاگرامی و استادیومی نگاه دارد

خبرگزاری آفتاب

به گزارش خبرنگار ما نیروهای بسیج و اطلاعاتی و امر به معروف و نهی از منکر که در جریان حضور زنان در استادیوم فوتبال، حسابی پدر و مادر و خاله و عمه و خواهر و خواهر زن و زن داداش و دخترخاله و دختر عمه‌شان درآمده بود (چون همه آنها را آورده بودند به ورزشگاه)، اکنون دارند خودشان را پیدا می‌کنند.

آنها که انگار خسته‌تر و کوفته‌تر از بازیکنان کامبوج بودند و پنداری بیش از آنها گل خورده بودند، برآنند تا به باقی وظایف قانونی – که در این چند روزه عقب افتاده بود – برسند.

گفته می‌شود از اهم این وظایف، دستگیری رقصندگان اینستاگرامی است. در حال حاضر دو پادگان و سه گردان از طلاب جان بر کف و موبایل بر کف، ۲۴ ساعته در حال سرچ و جست‌وجو و کشف و دیسکاوری هستند تا دخترکان رقصنده اینستایی را که دارند به تمامیت ارضی مملکت لطمه می‌زنند، دستگیر کنند و دشمن را تحویل قاضی صلواتی بدهند.

حدود دو سال پیش، در حالی که دشمن قصد پیشروی داشت، یک دخترک نفوذی به نام مائده هژبری، با هشیاری مأموران و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و همکاری سازمان‌های جاسوسی و ضدجاسوسی روسیه، به دام افتاد. از آن زمان، فضای اینستاگرام آرام شده بود و دشمن رقاص قدری عقب نشسته بود، تا این که از یک نقطه سوق‌الجیشی و استراتژیک، ناگهان ترسناکترین چهره اینستاگرام ایرانی، طلوع کرد!

«سحر تبر» که تاکنون با عناوین سحر ترسناک، عروس مردگان و دختر جن و مادمازل وحشت شناسایی شده، اکنون در بازداشت است و گفته می‌شود تا وقتی حکومت اسلامی تکلیف خود را با این دخترک معلوم نکند، بریتانیا از اتحادیه اروپا خارج نخواهد شد، سهل است، برجام هم معلق خواهد ماند.

دختر وحشتناک چگونه دستگیر شد؟

گفته می‌شود حساسیت جمهوری اسلامی روی سحر تبر، به خاطر یکی از سرداران بلندپایه سپاه است که نزدیک بوده سحر تبر او را زهره‌ترک کند.

ناظرانی که حضور داشته‌اند، نقل میکنند در جلسه‌ای که سی چهل تن از سرداران سپاه و بسیج تشکیل داده بودند، این سردار عالی‌رتبه که در شاه‌نشین میز کنفرانس نشسته بوده، جلسه را اداره می‌کرده. وی ضمناً  به آرامی انگشتش را روی موبایلش که روی میز بوده می‌زده و زیرچشمی نظری به آن می‌داشته، که ناگهان فریاد می‌کشد و از جا می‌پرد. عده‌ای از تیمساران سپاه به خیال این که کودتا شده، خود را زیر میز می‌اندازند. دوتاشان هم با شلیک تیرهوایی پا به فرار می‌گذارند، تا این که سرانجام بادیگاردهای سردار، ریاست جلسه را به هوش می‌آورند و ایشان هنوز کاملاً هشیار نشده، می‌گوید «بیگیرین این پدرسوخته را!»

گفته می‌شود پس از دستگیری سحر تبر، آقای جواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، به انگلیسی‌ها پیام داده که ده میلیون بدهید تا ما این را آزادش کنیم. آنها گفته‌اند، این دختر که به ما ربطی ندارد. ظریف هم گفته «اگر ربطی می‌داشت که از ۴۰۰ میلیون کمتر نمی‌گرفتیم». و باز گفته: «تازه این از نازنین زاغری جوان‌تر هم هست!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در چه شرایطی سحر تبر آزاد خواهد شد؟

ما این پرسش را با یکی از حقوقدانان برجسته در میان گذاشتیم. وی گفت، آزادی سحر تبر در زندان فقط با یک شرط امکان‌پذیر است؛ که او اعدام نشده باشد!

وی افزود: «طبق آیین‌نامه سپاه پاسداران و بسیج جمهوری اسلامی، کسانی که به هر صورت باعث ایجاد رعب و وحشت بین ارکان و آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شوند و با تانک و زره‌پوش و خمپاره‌انداز و جت جنگنده یا اینستاگرام، بدون نظارت سازمان ملل، اعلام جنگ نمایند، به زندان از یک سال تا پایان عمر جمهوری اسلامی محکوم می‌شوند».

این حقوقدان برجسته یک کم بعدتر افزود: «بی.بی.سی نوشت که از موارد اتهام سحر تبر، علاوه بر اشاعه فساد و تباهی و توهین به مقدسات، «تحصیل مال از طریق نامشروع» هم آمده است. به همین دلیل ابتدا گمانه زنی شد که سحر تبر در ایجاد «خانه‌های زیارتی مشهد» با حجت الاسلام علم‌الهدا شریک بوده و به اتفاق نامبرده به تحصیل مال از طریق نامشروع اقدام می‌کرده، اما بعد آقای علم‌الهدا با ارائه برائت نامه‌ای به امضای پدرزنش (ریاست محترم قوه قضائیه) از اتهامات وارده خلاص شد و تصریح شد که حجت الاسلام نامبرده فقط می‌خواسته به زائران امام رضا حال بدهد و اول برای آنها صیغه محرمیت با زنان خودفروش می‌خوانده».

در همین حال و هوا، در ایندیپندنت فارسی خواندم که سه بمب‌گذار انتحاری به نام‌های صحرا افشاریان، سارا شریعتمداری و نیلوفر مطیعی، اقدام به بمب گذاشتن در اینستاگرام کرده‌اند و نزدیک بوده سه تن از آیات عظام را که چهارچشمی رفته بودند توی بحرش، منفجر کنند!

ناظران سیاسی می‌گویند بعد از بهار عربیِ چند سال پیش و قیام اخیر ملت عراق برای سرنگونی حکومت بغداد، خوشبختانه جمهوری اسلامی موفق شده سطح نارضایتی مردم را در همین حد اینستاگرامی و استادیومی و سختگیری بر زنان نمایان کند و به چپاول و تقاتل و ظلم بر مرد و زن  و پیر و جوان ادامه بدهد. چنین فرماید شاعر مکتبی:

پیرو خط آن امامم من

که نگهدار این نظامم من

شکر یزدان که توی بی.بی.سی

صاحب عزّ و احترامم من

تا بدانجا که قدرتم برسد

پی تحمیق این عوامم من

هرکه باشد غلام، اربابم

هرکه ارباب شد، غلامم من

گاه در زیرزمین به پیکار و

گاه در روی پشت بامم من

اپلیکیشن اگر کند یاری

در کنارش به صبح و شامم من

غم ندارم که تا اَپ بعدی

نوکر اینستاگرامم من!

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه