جاستین بیبر و فلج صورت بعد از سکته هیلی بیبر

«حالم بهتر می‌شود اما زمان می‌برد»

سندرم رمزی‌هانت موجب ناشنوایی، سرگیجه و فلج یک سمت صورت می‌شود - Instagram/justinbieber

جاستین بیبر، روز جمعه ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲، ویدیویی منتشر کرد که در آن از حقیقتی ترسناک پرده برداشت؛ این‌که نیمی از صورتش فلج شده است.

این خواننده ۲۸ ساله کانادایی روز گذشته پس از به تعویق انداختن تاریخ تور جهانی‌اش، تصمیم گرفت علت آن را با بیش از ۲۴۰ میلیون مخاطب اینستاگرامی به اشتراک بگذارد: «همان‌طور که خودتان مشاهده می‌کنید، قضیه جدی است.»

بیبر در این ویدیو در حالی که تنها یک چشمش قادر به پلک زدن بود و یک‌طرف دهانش بی‌حرکت مانده بود، توضیح داد که به سندرم رمزی‌هانت دچار شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به احتمال زیاد منظور این هنرمند جنجالی، نوع دوم سندرم رمزی‌هانت بوده است. عامل این بیماری یک ویروس است که بر عصب نزدیک گوش اثر می‌گذارد و موجب ناشنوایی، سرگیجه و فلج یک سمت صورت یا درد و تاول در گوش یا روی صورت می‌شود. البته معمولا افراد میانسال یا کهنسال بالای ۶۰ سال درگیر این سندرم می‌شوند.

جاستین بیبر در این ویدیو رو به کسانی که از لغو برنامه‌های او ناامید شده بودند توضیح داد که با توجه به شرایط جسمی‌اش، امکان برگزاری کنسرت را ندارد و احتمالا باید قدری به خودش توجه کند و استراحت بدهد و این‌که شاید این هشداری از طرف بدنش برای آرام گرفتن باشد.

او در ادامه از درک و صبر طرفدارانش تشکر کرد و از ایمانش به خدا گفت و این‌که می‌داند حکمتی پشت این اتفاق است، اما هنوز نمی‌داند چه حکمتی!

عجیب اینجاست که همین چند ماه پیش خبر سکته مغزی همسر او، هیلی بیبر، مدل ۲۵ ساله را منتشر کردیم. او در اوایل سال جاری به دلیل علائمی مشابه سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و پزشکان با انجام آزمایش‌های بسیار، لخته خون کوچکی در مغز او یافتند. اکنون درست زمانی که هیلی بیبر بهبود پیدا کرده است، طرفداران این زوج باید نگران سلامتی جاستین بیبر باشند.

جاستین در ادامه گفت: «باید استراحت کنم تا بتوانم صورتم را به حالت قبل و جایی که باید باشد برگردانم. دوستتان دارم. حالم بهتر می‌شود، چون قرار است همه تمرینات لازم را برای صورتم انجام دهم تا به حالت عادی برگردد. فقط زمان می‌برد و هنوز نمی‌دانیم چقدر، اما درست می‌شود.»

بیشتر از زندگی