جشن تولد شاهدخت لی‌لی‌بت در سکوت خبری برگزار شد

ملکه هری و مگان را از آوردن عکاس برای ثبت لحظه ملاقات با لی‌لی‌بت منع کرد

-لی‌لی‌بت هم مانند برادرش آرچی، موهای قرمز رنگ خود را از پدرش به ارث برده استtwitter/misanharriman

دوک و دوشس ساسکس عکس‌هایی از دخترشان لی‌لی‌بت در اولین تولد دخترشان منتشر کردند.

تصاویری از شاهدخت کوچک توسط میسان هریمن، دوست نزدیک خانوادگی شاهزاده هری و مگان مارکل منتشر شده است که او را در لباس لباس آبی کم‌رنگ در مراسم جشن تولدش نشان میدهد.

لی‌لی‌بت هم مانند برادرش آرچی، موهای قرمز رنگ خود را از پدر ۳۷ ساله اش به ارث برده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج و پسر سه ساله‌شان آرچی روز شنبه، چهارم ژوئن، اولین تولد لی‌لی‌بت را جشن گرفتند. آنها برای شرکت در جشن پلاتینیوم ملکه که ۷۰ ساله سلطنت خود را جشن گرفت، در بریتانیا بودند. هرچند خوشامدگویی‌ها چندان گرم و صمیمی نبود.

ساسکس ها دخترشان را برای اولین بار بعدازظهر پنجشنبه به مادربزرگش معرفی کردند. به گزارش نشریه سان، ملکه هری و مگان را از آوردن یک عکاس به قلعه ویندزور برای ثبت لحظه ملاقات با لی‌لی‌بت منع کرد.

سایر خانواده‌های سلطنتی و فرزندانشان که گمان می‌رود در جشن تولد لی‌لی‌بت به کلبه فراگمور در املاک ویندزور دعوت شده باشند، فرزندان زارا (دختر شاهدخت آن) و مایک تیندال میا هشت‌ساله، لنا سه‌ساله و لوکاس یک‌ساله می‌شوند. عموزاده‌های لی‌لی‌بت در این جشن تولد حضور نداشتند. گزارشی از دیدار خانواده شاهزاده ویلیام با برادرش یا کودکان او هم منتشر نشده است.

اطلاعات بیشتری از این مهمانی کوچک در دست نیست. حضور یا غیبت ملکه، شاهزاده چارلز و کامیلا در این جشن تولد هم تایید یا رد نشده است. در ابتدا قرار بود ملکه در این مراسم همراه شاهزاده هری باشد اما پس‌ازآنکه به علت ناراحتی جسمی تعدادی از رویدادهای جشن‌های سالگرد را از دست داد اظهارنظر رسمی درباره شرکت او در جشن تولد از طرف کاخ منتشر نشد.

 سایر اعضای خانواده سلطنتی به انتشار تبریک‌های رسمی در شبکه‌های رسمی بسنده کردند.

شاهزاده هری، مگان مارکل و فرزندانشان پس از پایان جشن‌های آخر هفته جوبیلی پلاتینیم بریتانیا را به مقصد ایالات‌متحده ترک کردند و آن‌طور که کارشناسان می‌گویند احتمالا تا مدت‌ها این خانواده را با هم در بریتانیا نخواهیم دید.

بیشتر از زندگی