کیک‌پزی خانواده سلطنتی

دوک و دوشس کمبریج به ندرت تصویری از زندگی خصوصی‌شان با مردم به اشتراک می‌گذارند

در ویدیوی منتشرشده شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده  لوئیس به همراه مادرشان از پخت کیک لذت می‌برند - AFP

شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، و کیت میدلتون، دوشس کمبریج، به ندرت تصویری از زندگی خصوصی‌شان را با عموم مردم به اشتراک می‌گذارند، اما کیت میدلتون روز یکشنبه، ۵ ژوئن ۲۰۲۲، فیلم کوتاهی از مجموعه عکس‌های خانوادگی بسیار زیبا و بامزه‌ای از خود و فرزندانش منتشر کرد که آن‌ها را در حال پخت کیک نشان می‌داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این فیلم که در حساب توییتر این زوج با نزدیک به دو و نیم میلیون دنبال‌کننده به اشتراک گذاشته شد، شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت، و شاهزاده لوئیس دیده می‌شوند که با شادی و لذت، با مادرشان کیک می‌پزند.

این خانواده در روز آخر تعطیلات چهار روزه به مناسبت هفتادمین سال سلطنت ملکه الیزابت دوم، به‌عنوان نمایندگان خانواده سلطنتی بریتانیا در جشن‌های «پلاتینیوم جوبیلی»، در ولز به سر می‌بردند.

دوشس کمبریج در یادداشت توییتری‌اش به مخاطبان نوشت: «برای مردم بومی شهر کاردیف (پایتخت ولز) کیک می‌پزیم تا در جشن خیابانی پلاتینیوم جوبیلی امروز از آن لذت ببریم! امیدواریم مزه‌اش را دوست داشته باشید!»

در ویدیوی منتشر شده که از روز گذشته تاکنون نزدیک به یک ‌میلیون بازدیدکننده داشته است، سه کودک را می‌بینیم که تی‌شرت و شلوارک پوشیده‌اند و با همراهی دوشس کمبریج، به مخلوط کردن مواد کیک در کاسه‌ها، تخم‌مرغ شکستن، و شوخی و خنده مشغولند.

بیشتر از زندگی