تیراندازی در فیلادلفیا سه کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشت

رسانه‌های محلی گزارش دادند که هنوز کسی در جریان این حمله بازداشت نشده است

بنا بر اعلام پلیس فیلادلفیا، در پی تیراندازی شنبه‌شب چند فرد مسلح به سمت جمعیت در یکی از خیابان‌های شلوغ، سه نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آی ۲۴ نیوز، پلیس به خبرنگاران اعلام کرد که در این تیراندازی‌ها دو مرد و یک زن کشته شده‌اند. 

دی اف‌ پیس، مامور پلیس که به محل اعزام شده است با اشاره به این که نیروهای پلیس در حال گشت‌زنی در منطقه بودند که متوجه تیراندازی چند نفر به سمت جمعیت شدند، گفت: «ماموران بلافاصله به سمت یکی از تیراندازان شلیک کردند، اما مشخص نیست که او مورد اصابت قرار گرفته است یا خیر.»

رسانه‌های محلی گزارش دادند که هیچ بازداشتی در جریان این حمله صورت نگرفته است. با این حال دی اف پیس افزود که دو قبضه اسلحه در محل کشف شده است و پلیس باید منتظر بماند تا دوربین‌های اطراف برای دریافت جزییات بیشتر بررسی شوند.

او همچنین گفت که این تحقیقات همچنان در جریان است و هنوز سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش سی‌ان‌ان، این تیراندازی در منطقه‌ای به نام «خیابان جنوبی» فیلادلفیا اتفاق افتاده که به دلیل داشتن رستوران‌های متعدد یکی از مراکز پرجمعیت به ویژه در تعطیلات پایان هفته است. 

دوشنبه گذشته نیز یک تیراندازی دیگر در غرب فیلادلفیا سبب کشته شدن دو نفر و مجروح شدن دو شهروند دیگر شد. در جریان آن تیراندازی ۳۴ گلوله در صحنه جرم کشف شد.

جیم کنی، شهردار فیلادلفیا پس از آن حادثه در توییتی نوشت: «این خشونت باید متوقف شود. خانواده‌ها عزیزانشان را از دست می‌دهند و جوانان ما در حال از دست دادن امید به زندگی‌اند. همه ما باید برای پایان دادن به این همه‌گیری دلخراش و دیوانه‌کننده تلاش کنیم. همه ما باید برای ساختن شهری امن‌تر همکاری کنیم.»

یک سازمان غیرانتفاعی به نام «بایگانی خشونت با اسلحه» تاکنون نزدیک به ۲۴۰ تیراندازی جمعی را در آمریکا در سال جاری برشمرده است که در آنها چهار نفر یا بیشتر کشته یا زخمی شده‌اند. تیراندازی در شهرهای مختلف ایالات متحده در طول دوران همه‌گیری به شدت افزایش یافت.

بیشتر از جهان