پایان رابطه ۱۲ ساله شکیرا و پیکه

پیش‌تر شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی اسپانیا از جدایی و تنها زندگی کردن این زوج سابق منتشر شده بود

شاکیرا و پیکه ۱۲ سال پیش، در زمان تهیه موزیک‌ویدئو ترانه واکا‌واکا (Waka Waka) شکیرا برای جام جهانی فوتبال مردان سال ۲۰۱۰  آفریقای جنوبی با هم آشنا شدند- Bryan R. Smith / AFP

تیم روابط عمومی شکیرا به طور رسمی اعلام کرد که رابطه این خواننده سرشناس کلمبیایی با جرارد پیکه، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا، پایان یافته است و آنها در مراحل قانونی ثبت رسمی جدایی‌‌ خود قرار دارند.

تیم روابط عمومی شکیرا روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ بیانیه‌ مشترک این زوج سابق را منتشر کرد. در این بیانیه کوتاه آمده است: «متاسفانه تایید می‌کنیم که در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندان‌مان که اولویت نخست ما هستند می‌خواهیم به حریم خصوصی‌ ما احترام گذاشته شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیش‌تر شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی اسپانیا از جدایی و تنها زندگی کردن این زوج سابق منتشر شده بود. شکیرا ۴۵ و پیکه ۳۵ ساله است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز روز شنبه در گزارشی به نقل از برخی از رسانه‌های محلی اسپانیا نوشت پیکه از چند ماه پیش، خانه مشترکشان در بارسلونا را ترک کرده و تنها جدا از شکیرا و فرزندان زندگی می‌کند. این دو از رابطه پیشین خود دو فرزند دارند. میلان نه ساله و ساشا هفت سالش است.

این دو ۱۲ سال پیش، در زمان تهیه موزیک‌ویدئو ترانه «واکا‌واکا» (Waka Waka) شکیرا برای جام جهانی فوتبال مردان سال ۲۰۱۰  آفریقای جنوبی با هم آشنا شدند.

موزیک‌ویدئو «واکا‌واکا» بیش از سه میلیارد بار در «یوتیوب» دیده شده است.

برخی از هواداران شکیرا به بخشی از ترانه تازه منتشر شده او با نام «تو فلسیتو»( Te Felecit) اشاره می‌کنند و می‌گویند شکیرا در این ترانه به رابطه شکست خورده‌‌اش با پیکه اشاره دارد. در بخش از این ترانه اسپانیایی آمده است: «برای تکمیل تو، تکه‌تکه شدم/ به من هشدار دادند، اما من توجه نکردم.»

بیشتر از زندگی