کیتی پایپر عکسی از صورتش پس از حمله اسیدپاشی منتشر کرد

خانم پایپر به مناسب روز آگاهی درباره سلامت روانی این عکس را منتشر کرد

کیتی پایپر در مراسم فرش قرمز «داونتون ابی» در لندن، ۹ سپتامبر ۲۰۱۹- Tolga AKMEN / AFP

کیتی پایپر به مناسبت روز آگاهی درباره سلامت روانی، عکسی از جراحت‌هایی در ناحیه صورت خویش ناشی از حمله اسیدپاشی سال ۲۰۰۸ را در پستی تاثیرگذار در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در روز پنج‌شنبه ستاره مسابقه «فقط بیا برقص» عکسی از خود منتشر کرد که متعلق به لحظات اولیه بعد از حمله وحشیانه به او بود و درباره تاثیر روانی این حادثه بر خود در توضیح عکس نوشت: «یادم می‌آید که نمی‌خواستم به هیچ کس نگاه کنم. یادم می‌آید که نمی‌خواستم هیچ کس به من نگاه کند. یادم می‌آید که از مردم می‌ترسیدم، از مردان می‌ترسیدم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ادامه این پست آمده: «یادم می‌آید که از تمام جهان هراسیده بودم. یادم می‌آید که امکان صحبت درباره تاثیر و آسیب روانی ناشی از این حادثه با سایرین نبود».

پایپر ادامه داد که چگونه اولین ملاقات هر روزش با روانشناس خویش است.

این بانوی ۳۵ ساله در پایان توضیح عکس نوشت: «من هنوز به روان‌درمانی می‌روم، هنوز به من کمک می‌کند و هنوز حرف برای گفتن دارم. تحمل کن، درد پایان خواهد یافت». 

این پست خانم پایپر تاکنون بیش از ۷۳ هزار و ۷۰ بار لایک شده و صدها نظر را از ۸۹۶ هزار فالوئر وی جذب کرده است.

استیسی دولی، گوینده خبر و برنده سابق مسابقه فقط بیا برقص پای این عکس نوشت: «قهرمان من» و مت هیگ نویسنده هم چندی از نشانک‌های قلب را برای نمایش حمایت خویش از وی در پایین عکس گذاشت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by K A T I E P I P E R (@katiepiper_) on

ماریا فاولر، ستاره سابق «تنها راه اِسِکس است» نیز نوشت: «آه عزیزم، دیدن تو در این شرایط خیلی بد است. تو منبع الهام افراد بسیاری هستی. احترام فراوان من به تو».

فرد حمله کننده به خانم پایپر، استفان سیلوستر بود که در سال ۲۰۰۹ به حبس ابد محکوم شد ولی در در اکتبر ۲۰۱۸ از زندان سافولک آزاد شد. مشخص شد که هیات عفو مشروط بعد از گوش دادن به اظهارات شفاهی سیلوستر رای به آزادی او داد. 

در آن زمان پایپر بیانیه‌ای صادر کرد و گفت در حال سپری کردن دوران «بسیار سختی» است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی